וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניית היום: מזנקת כ-19% בעקבות הצלחה בניסוי חשוב

קובי ישעיהו

18.3.2015 / 11:17

חברת קולפלנט מדווח על תוצאות ביניים מוצלחות במוצר הג'ל – שיעור של 80%-100% בסגירת הפצעים אצל הרוב המכריע של המטופלים, תוך 4 שבועות בלבד

יחיאל טל. קרדיט: איל יצהר, גלובס
יחיאל טל/גלובס, קרדיט: איל יצהר

חברת קולפלנט ( 40.8 +16.24% ) , העוסקת בפיתוח וייצור מוצרים רפואיים על בסיס קולגן רקומביננטי אנושי, מודיעה על תוצאות ביניים מוצלחות למוצר הג'ל המיועד לטיפול בפצעים כרוניים קשיי ריפויי ובחתכים ניתוחיים.

תוצאות הביניים של הניסוי הינן חלק מתוכנית הפיתוח של המוצר לריפוי פצעים, Vergenix. הניסוי מתבצע במספר מרפאות פצע של קופות החולים בארץ והינו ניסוי קליני ללא קבוצת ביקורת. מטרת הניסוי להוכיח את בטיחות הטיפול במוצר ולהעריך את ביצועיו בחולים הסובלים מפצעים כרוניים קשיי ריפוי בכף הרגל. על פי פרוטוקול הניסוי מקבלים החולים טיפול חד-פעמי במוצר הרפואי, אשר מלווה בהליך מעקב של ארבעה שבועות. ביצועי המוצר נבדקים במספר מדדים, כאשר הראשי שבהם הוא אחוזי סגירת הפצע.

נכון למועד הדוח השלימה החברה גיוס וטיפלה ב-10 מטופלים מתוך 20 מטופלים המשתתפים בניסוי. ניתוח תוצאות הביניים של הניסוי מדגים סגירת פצעים בשיעורים מצוינים של 80%-100% אצל הרוב המכריע של המטופלים, זאת בתוך ארבע שבועות מתחילת הטיפול. בנוסף, הודגם כי מוצר החברה הינו בטוח לשימוש בבני אדם.

הניסוי מתבצע בהתאם לסטנדרטים מקובלים ותחת האישורים הנדרשים לשם עריכת ניסויים קליניים, והחברה מתכוונת לנצל את המידע הקליני הנאסף על המוצר במסגרת הניסוי לשם הגשת בקשר לאישור שיווק המוצר באירופה בחודשים הקרובים. גודל שוק היעד הראשון, של חולים עם כיבים סוכרתיים מוערך בהיקף כספי שנתי של כ-500 מיליון דולר. גודל שוק ריפוי הפצעים אליו מיועד המוצר מוערך בכ-5 מיליארד דולר.

יחיאל טל, מנכ"ל קולפלנט, ציין כי "בשנת 2015 אנו מתמקדים במסחור מוצרי החברה, לרבות הגשת בקשות לאישור CE לשני מוצרים כבר השנה. תוצאות הביניים המוצלחות במוצר תומכות במימוש האסטרטגיה הזו ומקדמות את החברה בכניסה לשוק ריפוי הפצעים. במקביל מקדמת החברה שני מוצרים נוספים, האחד לריפוי דלקות בגידים, כעת בניסוי קליני בארץ ומתוכנן לקבל אישור CE השנה, והשני לריפוי עצמות ואיחוי חוליות בעמוד השדרה, המשלב חלבון בונה עצם של חברת פייזר. צנרת מוצרים זו פונה לשווקים הנאמדים במיליארדי דולרים בשנה".

  • עוד באותו נושא:
  • קולפלנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully