וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקה-קולה תקים בפסח קרקס של מיחזור במפעלה

18.3.2015 / 11:27

במסגרת אירועי הפסח שמארגנת קוקה-קולה ישראל זו השנה החמישית ברציפות יוקם במפעלי החברה בבני ברק קרקס העשוי כולו מאריזות ממוחזרות

גלגל ענק קוקה קולה. סטודיו דרור,
גלגל ענק קוקה קולה/סטודיו דרור

האם יש קשר בין מיחזור וקרקס? אירוע מיוחד לפסח שמארגנת חברת קוקה-קולה ישראל מראה שכן. במסגרת האירוע תקים החברה "מפעל מיחזור" במפעל הייצור שלה בבני ברק. Coca-Cola Recycling Factory יהפוך השנה לקרקס ענק המעוצב מאריזות ממוחזרות.

האירוע יציע שלל מופעי קרקס שנוצרו במיוחד עבור מפעל המחזור, במהלכם אמנים יציגו מופעי להטוטנות ופעלולי אקרובטיקה מופלאים, תוך שימוש באביזרים ממוחזרים. בנוסף, במהלך הפעילות יסתובבו אמני הקרקס בין המבקרים וימחישו כיצד ניתן להפיק פעלולים מהתוצרים הממוחזרים.

עוד יוכלו המבקרים במפעל ליהנות מסדנת קוסמים וללמוד כיצד לבצע קסמים תוך שימוש באריזות ממוחזרות, להסתובב בין דוכני היריד ולהשתתף במשחקים ובפעילויות מגוונות המשלבות פעילות מחזור, כמו גם להתנסות בעמדת "פטיש כוח" ולדווש על גבי חד אופן, על מנת להמחיש את התועלות בחסכון באנרגיה. בפעילויות השונות אשר יתקיימו בדוכני היריד במתחם, יזכו המבקרים בפרסים ממוחזרים וכן יקבלו במתנה את יצירותיהם הממוחזרות ממגוון הפעילויות. לאחר מכן, ייחשפו המבקרים לתהליך הייצור של משקאות קוקה-קולה במהלך פעילות אינטראקטיבית חדשנית אשר תמחיש את כל הליך הייצור במפעל.

סמנכ"ל השיווק קוקה-קולה ישראל אלון זמיר אמר כי "אנו גאים להמשיך את המסורת של מפעל המחזור זו השנה החמישית ברציפות, באירוע coca-Cola Recycling Factory"", תחום המחזור והאחריות הסביבתית הוא בלב ליבה של החברה אשר רק לאחרונה זכתה בתחרות "תעשייה וסביבה" של המשרד להגנת הסביבה. בשנים האחרונות שמנו לנו למטרה לעודד מחזור אריזות בקרב הקהל הרחב תוך הדגשת התועלת והפשטות שבפעולה זו, ולכן מפעל המחזור היא הדרך שלנו לתת לאנשים לחוש בקסמו של המחזור ולראות אילו דברים נפלאים נוצרים כשממחזרים".

האירוע יתקיים בחול המועד פסח בין התאריכים ה-1 באפריל וה-9 באפריל. הכניסה אינה כרוכה בתשלום אך כל משתתף ייצטרך לספק בקבוק או פחית ריקים. הכניסה לפעילות מותנית בהרשמה מוקדמת באתר האינטרנט של החברה ומתאימה לכל המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully