וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמטק: נעמוד בתחזיות לרבעון ונצמח ב-6%-18%; קיבלה התראה לפני מחיקה מהרשימה הראשית בנאסד"ק

גתית פנקס

20.9.2002 / 10:15

רפי עמית, המנכ"ל: יש לנו רמת בטחון גבוהה יותר ככל שאנו מתקרבים לסיום הרבעון; החברה ביצעה רכישה עצמית של מניות והוציאה מקופתה 806 אלף דולר



חברת קמטק הישראלית ממגדל העמק תעמוד בתחזיות המוקדמות לרבעון השלישי ? זו הבשורה החיובית ששיגרה אמש החברה לוול סטריט, שהצליחה לגרום למניה לזנק במחזור גבוה בכ-13% למחיר של 62 סנט. מחיר זה משקף לחברה שווי שוק של 17.4 מיליון דולר.



הידיעה המשמחת אף הצליחה להקהות עוצמתה של ידיעה משמחת פחות שפירסמה החברה, לפיה היא קיבלה התראה לפני מחיקה מהרשימה הראשית של הנאסד"ק לאחר שלא עמדה בכללי השימור של הבורסה האמריקאית.



ראשית, לתחזיות הכספיות: קמטק, המתמחה במערכות אופטיות אוטומטיות לאיתור פגמים בלוחות מעגלים מודפסים (PCB), מעריכה כי תדווח ברבעון השלישי על הכנסות של 6.5-7.2 מיליון דולר - בדומה להדרכה שסיפקה בסוף הרבעון השני, שהיתה ל-6-7.5 מיליון דולר. החברה עידכנה כי ההכנסות לרבעון השלישי יכללו מכירת 3 מערכות פגסוס ליצרנית מוליכים למחצה טיוואנית. המערכות מאפשרות את בדיקת טיב פני השטח של מצעים (שיחד עם השבב מהווים את המארז). ברבעון השני של השנה קמטק הציגה הכנסות של 6.1 מיליון דולר, כך שברבעון השלישי היא מקווה לצמוח ב-6.6%-18%.



רפי עמית, מנכ"ל החברה, אמר בהודעת החברה כי ההכנסות לרבעון השלישי מייצגות שיפור מתמשך משני הרבעונים שקדמו לו. לגבי השינוי הקל של טווח ההכנסות החזוי הוא אמר כי צמצום הטווח מעיד על רמת בטחון גבוהה יותר ככל שאנו מתקרבים לסיום הרבעון.



החברה רכשה מניותיה ב-806 אלף דולר



לאור העובדה שמנייתה של החברה צנחה ביולי למחיר נמוך מדולר, הנהלת הנאסד"ק שלחה לקמטק מכתב התראה לפיו אם עד ה-7 בנובמבר תוכל החברה להשיב את המניה להיסחר ברמות גבוהות מדולר ועד ה-4 בדצמבר תצליח להיסחר במשך 30 יום במחיר זה, יוסר מעליה האיום. בידי החברה אפשרות לערער בפני פאנל מיוחד, והיא אומרת כי בשלב זה היא בוחנת את האופציות שלפניה בכל הנוגע לנקיטה בדרך זו או למעבר לבורסת הנאסד"ק Small Cap - רשימת החברות בעלות שווי שוק נמוך.



מכל מקום, החברה החלה בתוכנית רכישה עצמית של מניותיה. "התוכנית היא בהתאם לאסטרטגיה שלנו ומשקפת את אמונתנו כי המניה מתומחרת מחסר עמוק בהשוואה לערכה האמיתי של החברה", אומר עמית. עד כה, החברה רכשה בשוק 528 אלף מניות בשווי כולל של 806 אלף דולר. כלומר, מחיר ממוצע של כ-1.5 דולרים למניה. אם כך, ניתן להניח כי רוב הרכישות בוצעו ביוני, כאשר המניה נסחרה ברמות אלה. החברה הוסיפה כי 328 אלף מניות מתוך סכום זה נרכשו בתקופה האחרונה. יצויין, כי טרם הזינוק אמש במניה היא התבססה במחיר שפל כל הזמנים שלה.



ברבעון השני של השנה הציגה קמטק הפסד תפעולי של 1.9 מיליון דולר והפסד נקי של 1.7 מיליון דולר. קופת המזומנים שלה הכילה בסיום הרבעון 15 מיליון דולר, או 12.4 מיליון דולר נטו. לאחר סיום הרבעון השלימה קמטק הנפקת זכויות בה השתתפה רק החברה האם שלה, פריורטק הבורסאית, שהעשירה את קופת קמטק ב-6 מיליון דולר נוספים. לא מכבר אמר משה עמית, סמנכ"ל הכספים של החברה, כי מעבר לקופת המזומנים והכסף מהנפקת הזכויות, יש לחברה 5 מיליון דולר מבנקים ו-10 מיליון דולר בנכס לא משועבד, כך שיש לה להערכתו שנתיים של שקט לפני שתצטרך לדאוג למזומנים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully