וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ביטוח כללי: אתר וובי יספק מידע על החיסכון הפנסיוני

רון שטיין

18.3.2015 / 15:46

עד עתה עסק האתר במכירת ביטוח רכב, דירות, נסיעות לחו"ל וביטוח משכנתא

WOBI לוגו. גלובס
WOBI לוגו/גלובס

אתר וובי (Wobi) מרחיב את פעילותו ומציע מעתה שירות מתן מידע שמשקף לגולש באתר את תמונת המצב העדכנית של החסכונות הפנסיוניים שלו, כולל התשלומים שהוא משלם עבור ניהול כספו. זאת באמצעות התממשקות למסלקה הפנסיונית. בנוסף, וובי מאפשר לחוסכים שבחנו את מצבם הפנסיוני, לקבל הצעות הצטרפות משורת גופים מנהלים בשוק.

בוובי, בניהול שרון גילר ובשליטת White Mountains, קיימו היום תדרוך לעיתונות אגב הקמפיין שיצאו עימו השבוע בעניין השקת שירות "סטטוס פנסיוני". עד עתה עסק האתר במכירת ביטוח רכב, דירות, נסיעות לחו"ל וביטוח משכנתא. הממשק החדש נסמך על מערכת שהייתה בעבר של תנובה פיננסית, והיא מתחברת למסלקה הפנסיונית שאת הקמתה הוביל האוצר.

בוובי מאפשרים ללקוח שעבר הליך הזדהות, לקבל את המידע שקיים לגבי החסכונות הפנסיוניים שלו, תוך הצגת היקפי החיסכון הצבור, החיסכון הצפוי והתשלומים לגופים המנהלים (דמי הניהול), במונחים שקליים. בנוסף, ביחס לשירות הנוכחי, כך מסביר גילר, "אנו מעין בורסה אמיתית בין היצרנים המובילים בשוק. במסגרת זו נשלח את הפרופיל של הלקוח און-ליין לגופים הפנסיוניים וכך הלקוח שירצה בכך יקבל הצעה לניהול החיסכון שלו". בוובי לא מתכוונים לפעול כיועצים או משווקים והם יקבלו תגמולי עבור הלידים שיעבירו לגופים המנהלים עבור כל לקוח שיהפוך ללקוח ישיר של החברה שזכתה (ללא סוכן).

בינתיים, שירות מתן המידע מהמסלקה ניתן חינם ללקוחות. בהודעה לעיתונות ציינו בוובי ש"השירות עבור קבלת הנתונים ניתן בחינם בתקופת ההשקה (כ-3-4 חודשים)". ואולם, בשיחה עם עיתונאים נאמר כי הנושא אינו תחום בזמן וכרגע מדובר על שירות שיינתן חינם.

ביחס לשאלה עם כמה גופים התקשרו בוובי בשביל ההצעות החדשות של דמי הניהול, פירטו היום בחברה כי בינתיים מדובר עם בתי ההשקעות אלטשולר שחם, אקסלנס ומיטב דש. השירות החדש ניתן לגבי מוצרי הפנסיה, הגמל וההשתלמות. אגב, המכירה ללקוחות שירצו לקבל את הצעת דמי הניהול שתינתן להם על ידי הגופים עימם התקשרה וובי בהסכם לידים - תיעשה על ידי הגוף הפנסיוני עצמו. בוובי מצהירים שההצעות דמי ניהול שיקבלו הלקוחות יהיו "עד 0.5% במקסימום, וזה יירד", לדברי גילר.

  • עוד באותו נושא:
  • וובי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully