וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין התקדמות במגעים לסיום העיצומים במס הכנסה

חיים ביאור

20.9.2002 / 10:56

בפגישה שהתקיימה בלשכת מזכ"ל הסתדרות עובדי המדינה נותרו בעינן המחלוקות בנוגע לדרישת עובדי מס הכנסה לקבל תוספת שכר "משמעותית" וכן תוספת כוח אדם



במגעים שחודשו אמש בין הממונה על השכר במשרד האוצר יובל רכלבסקי, לבין יו"ר הוועד הארצי של עובדי מס הכנסה טלחום פרדילוב, במאמץ לסיים את העיצומים באגף מס הכנסה ומיסוי מקרקעין, לא חלה התקדמות. בפגישה, שהתקיימה בלשכת מזכ"ל הסתדרות עובדי המדינה עופר עיני, בהשתתפות סגן הממונה על השכר אהרון עוזיאלי, נותרו בעינן המחלוקות בנוגע לדרישת עובדי מס הכנסה לקבל תוספת שכר "משמעותית" וכן תוספת כוח אדם.



עובדי מס הכנסה טוענים כי נוצר פער לרעה בשכרם לעומת השכר המשולם לעובדי הביטוח הלאומי ומשרדי הביטחון והחוץ, הנהנים מתוספת שכר ייחודית; עוד הם טוענים כי בעשור האחרון נפלטו מאגפי המסים כ-1,000 עובדים, למרות שבתקופה זו גדל עומס העבודה עקב עשרות שינויים שהוכנסו לפקודת מס הכנסה.



3,400 עובדי מס הכנסה ומיסוי מקרקעין נוקטים עיצומים כבר 11 יום. העובדים אינם מקבלים קהל, אינם משיבים לפניות טלפוניות ואינם מטפלים בדברי דואר. עקב כך, לא ניתן לערער על שומות, לקבל זיכויי מס ולבצע תיאום מס. בנוסף, לא ניתן להשלים מכירה או קנייה של דירות ומבני תעשייה. עקב כך, מתעכבות מאז תחילת העיצומים מאות עסקות נדל"ן.



פרדילוב אמר אמש כי אם יימשך המבוי הסתום שאליו נקלע המשא ומתן על דרישות העובדים, לאחר חג סוכות, הוועד יורה לעובדים להחריף את הצעדים עד כדי שביתה כללית. במסגרת השביתה, העובדים יימנעו מגבייה ולא יפעילו את היחידות המיוחדות שתפקידן לאתר משתמטי מס בסכומים גדולים. (קומנדו מס). "בהמשך נפגע קשות בהכנסות המדינה ולא נאפשר את ביצוע הרפורמה במס הכנסה, האמורה להיכנס לתוקף ב-1 בינואר הקרוב", הוסיף פרדילוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully