וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג: אלה חברות זירות המסחר במט"ח הטובות בישראל

24.3.2015 / 11:20

גלובס DUN'S 100: במקום הראשון דורגה ATRADE, אחריה FXCM ישראל ובמקום השלישי חברת מט"ח 24. לאחרונה אישרה ועדת הכספים את תקנות ניירות הערך שנועדו להסדיר את התחום בישראל

כסף סקר. ShutterStock
כסף סקר/ShutterStock

פורסם דירוג זירות המסחר העצמאיות של גלובס DUN'S 100. במקום הראשון דורגה חברת ATRADE מקבוצת AVA TRADE הבינלאומית הינה חברה למסחר בחוזי הפרשים (CFD) אשר הוקמה לפני פחות מעשור ופועלת בלמעלה מ-150 מדינות בעולם ומשווקת 4 מערכות מסחר ובהן למעלה מ-200 אפיקי השקעה שונים.

במקום השני דורגה חברת FXCM ישראל, החברה משתייכת לקבוצת FXCM הנסחרת בבורסה בניו יורק (NYSE) ופועלת בישראל משנת 1999. במקום השלישי נמצאת חברת מט"ח 24 הפועלת בישראל מזה 15 שנה, מאז שנת 2000.

החברות דורגו על פי מודל המשקלל 6 פרמטרים: מס' המועסקים, מס' המועסקים המטפלים בפעילות הישראלית, מספר המשקיעים (Active Traders) בארץ, סך הגיוסים השנתי בארץ נטו (במיליוני דולרים), מחזור העסקאות החודשי הממוצע (במיליוני דולרים) והשתייכות לקבוצה גלובאלית.

בחודש אוגוסט האחרון אישרה ועדת הכספים את תקנות ניירות ערך (זירת סוחר לחשבונו העצמי) שנועדה להסדיר את תחום המסחר בפורקס בישראל.

אורן אלדד, מנכ"ל ATRADE הגיב על הזכייה בדירוג השנתי של זירות המסחר של Dun's 100 : "כחברה המובילה בישראל למסחר בחוזי הפרשים, אנו נמשיך להשקיע משאבים רבים בכדי לספק לסוחר הישראלי את חווית המסחר המקצועית והבטוחה ביותר."

עוד הוסיף, "ברצוננו לברך את מדינת ישראל ואת קהל הסוחרים לרגל השלמת תהליך הרגולציה על זירות הסוחר, ATRADE אשר הייתה שותפה מלאה לתהליך גיבוש התקנות מאמינה כי בצעד זה מיישרת מדינת ישראל קו עם מרבית המדינות המפותחות בעולם, בהן קיימת רגולציה, שהפכה את הזירות והשימוש בהן לחלק בלתי נפרד מהפעילות המקובלת בשוק ההון. כחברה אשר חרטה על דגלה את ערכי ההגינות, היושרה והמקצועיות, אנו כפופים לרגולציה באוסטרליה וביפן על ידי רשות ניירות ערך המקומית ובארצות האיחוד האירופי תחת הבנק המרכזי באירלנד.אנו מקווים ששינויים אלו יניחו את דעתו של ציבור המשקיעים אשר יקבל את המסחר המקוון הממונף ,כחלק אינטגראלי מפעילות שוק ההון בישראל."

בחודש אוגוסט האחרון אישרה ועדת הכספים את תקנות ניירות ערך (זירת סוחר לחשבונו העצמי) שנועדה להסדיר את תחום המסחר בפורקס בישראל.זירות המסחר בפורקס הן פלטפורמות מסחר אינטרנטיות המאפשרות למשקיעים לפעול במכשירים פיננסיים שונים (בעיקר נגזרי מט"ח) מול מפעילי הזירות. הזירות מצטטות באופן רציף מחירים למכשירים הפיננסיים שבהם מציעה הזירה לסחור. עיקר הפעילות בזירות מתבצעת על ידי משקיעים הפועלים בהיקפים כספיים נמוכים, כאשר החברות מספקות מינופים גבוהים.

  • עוד באותו נושא:
  • מט"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully