וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחסוך בקטן: הפועלים יאפשר הפקדה דרך הסלולר

מערכת וואלה בשיתוף בנק הפועלים

30.3.2015 / 8:34

תכנית Save & Go של בנק הפועלים תאפשר ללקוחות לחסוך סכומים קטנים ללא כניסה לחשבון הבנק באמצעות הסלולר. "החיסכון הופך למוצר נגיש, ספונטני וחווייתי"

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

בנק הפועלים ישיק בקרוב את Save & Go - קופת חיסכון דיגיטלית המאפשרת ללקוחות לחסוך סכומים קטנים בתכנית חיסכון ייחודית בסלולר, מבלי להיכנס לחשבון הבנק שלהם. התכנית מאפשרת ללקוחות להפקיד סכומים הנעים בין שקל אחד ל-500 שקלים באמצעות אפליקציית הבנק בסלולר. משיכת הכסף אפשרית מתום שלושה חודשים ממועד הקמת התכנית.

מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים, מירב ספקטורובסקי-ששון, אמרה כי "כבנק שמעודד התנהלות פיננסית נכונה, אנו מבינים את הצורך של הלקוחות לחסוך גם כשזה לא פשוט, אפילו סכומים קטנים. Save & Go מנגיש את החיסכון לכמה שיותר לקוחות ומגיש להם אותו בצורה חווייתית: לחסוך גם 'כסף קטן' בקופה דיגיטלית הדומה לזו האמיתית שבבית, בדרך להשגת חלומות קטנים כמו האופניים שהבטחנו לילד, הטאבלט שאנחנו כל כך רוצים ועוד".

מנהלת אגף הפיתוח בבנק הפועלים, אתי בן זאב, אמרה כי "הטלפון הסלולרי הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו וצמוד אלינו כמעט בכל שעות היממה. כבנק שמחפש כל העת פתרונות טכנולוגיים יצירתיים לצורכי לקוחותיו, אנו מנסים לנצל את מגוון האפשרויות שמספק הטלפון הסלולרי לטובת שימושים נוחים ואינטואיטיביים. חיסכון Save & Go מצטרף לשורת יישומים חדשניים שפיתח הבנק בשנים באחרונות, במטרה לאפשר ללקוחותינו לבצע פעולות בנקאיות בקלות, עם ממשק ידידותי ותוך שימוש מיטבי בטכנולוגיות מתקדמות. הצורך לחסוך סכומים קטנים קיים זמן רב לפני הסלולר אך החיבור שלו כעת לטכנולוגיית המובייל הוא שהופך את החיסכון למוצר נגיש, ספונטני וחווייתי".

  • עוד באותו נושא:
  • חיסכון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully