וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר נחלש 0.5%; "דוח תעסוקה טוב מחר יזניק את הדולר"

הלל קורן

2.4.2015 / 9:49

הדולר נסחר סביב 3.953 שקלים; האירו יורד ל-4.26 שקלים ■ מחר יפורסם דוח התעסוקה האמריקאי לחודש מארס; הצפי הוא להוספה של 247 אלף משרות

דולרים ויורו. ShutterStock
דולרים ויורו/ShutterStock

השקל מתחזק היום (ה') מול המטבעות הזרים העיקריים, כאשר הדולר יורד ב-0.5% ל-3.953 שקלים, בעוד האירו יורד ב-0.4% ל-4.261 שקלים, והכל לפני דוח התעסוקה האמריקאי לחודש מארס, שיפורסם מחר.

על פי התחזיות המוקדמות, המשק האמריקאי הוסיף 247 אלף משרות בחודש החולף, האטה לאחר הוספה של 295 אלף משרות בחודש פברואר. שיעור האבטלה צפוי להישאר ללא שינוי - 5.5%.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר כי "הדולר-שקל נסוג אל מתחת ל-3.96 שקלים לאחר שלא הצליח לפרוץ אמש את 3.98 שקלים. שוב, הצמד למעשה מיטלטל בתוך טווח מחיר רחב שבין 3.9 ל-4 שקלים. כל התנועה בתוך הטווח הזה הינה חסרת משמעות מבחינה טכנית לגבי המגמה בטווח הארוך יותר. רק פריצה מעל 4 שקלים או שבירה מתחת ל-3.9 שקלים עשויות לאותת על מהלך כיווני משמעותי.

"בעולם, הדולר פתח את הרבעון השני של השנה בסימן היחלשות, וזאת על רקע החשש של השווקים שהדולר החזק מחליש את הכלכלה האמריקאית. בצל נתוני מקרו פושרים, בשוק מפחיתים את ההימור על העלאות הריבית של הפד, כאשר ההערכה היא כי ההעלאה הראשונה תתבצע לכל המוקדם ברבעון הרביעי. אם דוח התעסוקה בשישי יפתיע לטובה, הדבר עשוי שוב להזניק את הדולר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully