וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאל ספורט תשקיע 8 מיליון שקל בפרסום מותגי האופנה

כתב וואלה! עסקים

22.9.2002 / 10:36

מעלה קמפיין ל"קדס" באמצעות אדלר חומסקי & ורשבסקי וקמפיין למותג "ניין וסט" באמצעות ראובני פרידן

חברת סקאל ספורט, תשקיע כ- 8 מיליון ש"ח בפרסום וקד"מ של המותגים לעונת סתיו – חורף 2002-2003.

בימים אלה מעלה סקאל ספורט שני קמפיינים האחד של המותג "קדס", במסגרתו תשקיע סקאל כמיליון שקל. הקמפיין נערך ע"י משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי והוא הגדול ביותר שנערך עד כה למותג קדס בישראל. הקונספט של קדס לעונה הקרובה הוא להציג מגוון רחב של פריטי אופנה עם לוק חדש וצבעוני.

הקמפיין כוללת קטלוג שיופץ בעיתונים יומיים, בעיתוני נשים ובעיתוני נוער, שלטי חוצות (תלרופים - ברחבי הארץ) ופרסום עמודי צבע בעיתונים ובמגזינים.

כמו כן יוצאת סקאל ספורט בקמפיין למותג האמריקאי "ניין וסט" בתקציב של חצי מיליון שקל. הקמפיין נערך ע"י משרד הפרסום ראובני פרידן והוא "תורגם" מהקמפיין בחו"ל לישראל. הקמפיין כולל 1,000 תלרופים, בפריסה ארצית ומודעות צבע בעיתונות יומית, עיתוני נשים ומגזינים.

קובי סקאל, סמנכ"ל השיווק של סקאל ספורט מסר כי חברת סקאל ספורט מרכזת העונה מאמצים שיווקיים ופרסומיים לחזק את מותגי האופנה והנעלה של החברה, במטרה לבדל אותם ממותגים אחרים הקיימים בשוק הישראלי. לדבריו: האסטרטגיה השיווקית תתמקד בפנייה ישירה ועקיפה לקהלי היעד של המותגים דוגמת: דיוור ישיר באמצעות מועדון החברים, מבצעים בנקודות המכירה, שיתופי פעולה ועוד. עוד מסר סקאל כי בקרוב תצא החברה במסע פרסום לריבוק, ספרינגפילד וטימברלנד.

חברת סקאל ספורט מייבאת ומשווקת כ- 25 מותגי אופנה מובילים כמו: פולו ראלף לורן, דונה קארן, ביבי, קלווין קליין, קדס, ריבוק, טימברלנד ועוד. כמו כן מפעילה החברה את רשת חנויות סקאל ספורט, רשת חנויות אמפוריום וחנויות דגל של המותגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully