וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם נגה טכנולוגיות בצרות: תפסיד ברבעון השני 20-30 מיליון שקל; חשש להמשך קיומה כ"עסק חי"

אילן מוסנאים

22.9.2002 / 10:19

ההפסד - עקב ירידת שווי אחזקותיה; קשיי החברה האם נגה אלקטרוטכניקה, שערבה לחובותיה, עלולים להביא למצוקת מזומנים שתקשה על מימון פעילותה של נגה טכנולוגיות



הצרות בקבוצת נגה לא פוסחות גם על זרוע הטכנולוגיה. הבוקר מודיעה נגה טכנולוגיות כי היא צפויה לדווח ברבעון השני של השנה על הפסדים של 20-30 מיליון שקל, עקב ירידת ערך השקעותיה.



החברה מסרה בנוסף כי עקב התנאים הקשים אליהם נקלעה החברה האם נגה אלקטרוטכניקה , הערבה לחובותיה, ומתן צו הקפאת הליכים לחברה האם, לא תוכל נגה אלקטרוטכניקה לעמוד בערבויות לחובות החברה או להמשיך לממן את פעילותה. כתוצאה מכך לחברה עלולים להיות חסרים אמצעי המימון הנחוצים להמשך קיומה כ"עסק חי".



נוכח העובדה שבנק אחד דרש פרעון מיידי של ההתחייבויות כלפיו ובנק נוסף רשאי לעשות כן, בהתאם להסכמים שנחתמו עמו, מנהלת החברה מגעים עם הבנקים על מנת להגיע להסדר מימון ארוך טווח, שיאפשר לה למקסם את הרווחים הפוטנציאלים מאחזקותיה. בנוסף, בוחנת החברה באופן שוטף אפשרויות למימוש השקעות מסוימות. יחד עם זאת, מציינת החברה כי אין ודאות שתוכל להגיע להסדרים או לגייס את המימון הדרוש לצורך המשך קיומה כ"עסק חי".



נגה טכנולוגיות טרם פירסמה את הדו"חות לרבעון השני של 2002. החברה מציינת כי העיכוב נובע מהעובדה שהכנת הדו"חות כלולה בשירותים שהעמידה לרשותה החברה האם. העיכוב נובע מכך שעובדי החברה האם עסוקים בניסיון לגבש הסדר ליציאה מהמשבר אליו נקלעה ומהעובדה שרואי החשבון של החברה טרם סיימו את הביקורת שהם עורכים לדו"חות הכספיים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully