וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב רבינוביץ משלם את המחיר עבור רבינטקס: יפרוש בסוף החודש מתפקידו כמנכ"ל

אלי דניאל

22.9.2002 / 11:08

הפרישה - בעקבות עסקת טיעון שבמסגרתה הוא יודה בעבירה על חוק ההגבלים העסקיים, אך לא יינקטו כל הליכים נגד החברה; יוחלף ע"י רון גפני שכיהן כמנכ"ל NAMS



חברת רבינטקס , העוסקת בפיתוח וייצור מוצרי מיגון וטקסטיל, מדווחת הבוקר על חילופי גברי בצמרת: רון גפני ימונה לתפקיד המנכ"ל במקומו של המנכ"ל המכהן ויו"ר הדירקטוריון זאב רבינוביץ, הנמנה עם קבוצת השליטה בחברה.



פרישתו המאולצת של רבינוביץ, אשר עתיד לפרוש בעתיד גם מחברותו בדירקטוריון, נעשית בעקבות עסקת טיעון במסגרתה הוא יודה בעבירה על חוק ההגבלים העסקיים, לאחר שהן החברה והן רבינוביץ נחשדו בכך שהיו צד להסדר כובל. חשדות אלה, בהם כפרו החברה ורבינוביץ, היו בגין מכרז בהיקף של כ-200 אלף שקל אשר פורסם בשלהי שנת 1997, מכרז בו החברה לא זכתה. במסגרת עסקת הטיעון אליה הגיע רבינוביץ, נקבע כי כנגד רבינטקס לא יינקטו הליכים כלשהם.



כמו כן, רבינטקס ומשרד הביטחון, הנחשב ללקוח עיקרי שלה, הגיעו להסכמה כי בכפוף לפרישתו של רבינוביץ מתפקידי ניהול בחברה, לא יינקטו כנגדה כל הליכים.



גפני, אשר כיהן בעבר כמנכ"ל NAMS מקבוצת ניסקו , ייכנס לתפקידו בראשית אוקטובר 2002. גפני יזכה לשכר שעלותו החודשית תגיע לכ-108 אלף שקל, בתוספת מענקים המבוססים על רווחי החברה ושיעור הגידול בהכנסותיה. בנוסף, לגפני יוקצו במהלך שלוש השנים הקרובות כ-267 אלף מניות של החברה, בתמורה לערכן הנקוב.



רבינטקס סיימה את הרבעון השני של שנת 2002 עם הכנסות של כ-14.7 מיליון שקל, צמיחה של כ-121% לעומת ההכנסות שהושגו ברבעון המקביל. בשורה התחתונה הציגה החברה הפסד של כ-384 אלף שקל, שיופר מה בהשוואה להפסד של כ-1.4 מיליון שקל ברבעון השני של שנת 2001.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully