וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה יכולתם למצוא בית בן ארבעה חדרים ב-40 שקל

7.4.2015 / 11:25

משפחת בולומר מוולנסיה לא הצליחה למכור את הבית בן ארבעת החדרים שברשותה למרות מיקומו המוצלח. הפתרון המקורי שהם מצאו: מכירת כרטיסי הגרלה תמורת 10 אירו

בית בספרד. אתר lotohomes.es, צילום מסך
הבית שהוגרל/צילום מסך, אתר lotohomes.es

הכלכלה הספרדית נמצאת בצרות והדבר בא לידי ביטוי בין היתר בשוק הנדל"ן המקרטע. לכן בעלי בית בן 4 חדרים בוולנסיה שלא הצליחו למכור אותו למרות מיקומו המוצלח הקרוב לים ולאתרי סקי, נאלצו למצוא פתרון יצירתי. עיתון הגארדיאן מדווח כי הבית "נמכר" לבסוף תמורת הסכום הצנוע של 10 אירו.

משפחת בולומר דווקא ניסתה למכור את הבית בשיטה המקובלת שנתיים אחרי שקיבלה אותו כירושה. הם פירסמו מודעה וביקשו סכום של 90,000 אירו אך רק מעט קונים פוטנציאליים הגיבו. " זה היה ממש מסובך", מספר בן המשפחה, פפה בולומר. לבסוף החליטה המשפחה למכור כרטיסי הגרלה כשהפרס הוא הבית ולאחר כשנה של מאבק בביורוקרטיה המקומית הם הצליחו להשיג אישור לכך.

כרטיסי ההגרלה נמכרו בדוכן ברחוב כמו גם באינטרנט, הידיעה התפשטה ברשתות החברתיות ולבסוף נמכרו 32,000 כרטיסים, רובם מספרד, אך גם ממקומות אחרים בעולם. "מפלורידה במיוחד התקשרו אלינו הרבה אנשים, גם מאנגליה", סיפר בולומר. "כמה מהשיחות היו קשות במיוחד – ממשפחות שפונו מביתן או שנקלעו לזמנים קשים וקיוו באופן נואש לזכות בבית", אמר.

בולומר מספר כי הסכום הסופי אותו הרוויחה המשפחה מההגרלה נמוך מ-320,000 האירו שהתקבלו עבור כרטיסי ההגרלה. "היינו צריכים לכסות את עלות אחזקת הבית, קידום המכירה ותחזוקת האתר. כמו כן אנחנו נישא בכל תשלומי המס שיידרשו עקב המכירה – הזוכה לא צריך לשלם על שום דבר מעבר למחיר הכרטיס".

עוד מספר בולומר כי במהלך השנה קיבלה המשפחה טלפונים רבים מאנשים נוספים שמעוניינים בלהעמיד את ביתם להגרלה וכי הוא מתכנן להמשיך ולהחזיק באתר על מנת לסייע למעוניינים בתהליך. "זה היה מאמץ כביר שנמשך כשנה והפך למעשה לעבודה שנייה", אמר, "אבל אם אתם מנסים למכור את בתיכם ללא הצלחה יכול להיות שזה הפתרון בשבילכם".

  • עוד באותו נושא:
  • ספרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully