וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארט תספק מנוע לזיהוי כתב יד לכתיבה במחשב באמצעות עט דיגיטלי של חברת Logitech

צורי דאר

22.9.2002 / 11:48

טכנולוגיית smARTWriter של ארט תאפשר למשתמשי Logitech® io לערוך מסמכים, לשלוח דוא"ל ולנהל יומן במחשבי כף יד ע"י כתיבת מידע בעזרת העט הדיגיטלי



חברת ארט טכנולוגיות זיהוי מתקדמות הכריזה היום כי חברת לוג'יטק (Logitech) בחרה בתוכנה המתקדמת לזיהוי כתב יד טבעי מבית היוצר שלה, ה-smARTwriter, למנוע הזיהוי של מערכת Logitech® io.



המערכת אותה משיקה לוג'יטק מאפשרת לעבוד עם מחשב ה-PC באמצעות כתיבה על גבי נייר ולסנכרן את המידע אשר נכתב ביד ישירות אל תוך המחשב באמצעות חיבור USB. טכנולוגיית ה-smARTWriter, תאפשר למשתמשי Logitech® io לערוך מסמכים לפי סדר האלף-בית, לאתרם במערכת, לשלוח דואר אלקטרוני ולהכניס מועדי פגישות ומשימות למחשבי כף יד באמצעות כתיבת המידע בעט הדיגיטלי על גבי הנייר. זיהוי כתב היד והופעת המידע הכתוב על גבי המחשב יתרחשו מייד לאחר הכתיבה על הנייר.



ארט, שנוסדה ב-1990, מתמחה בפיתוח טכנולוגיות זיהוי קול וזיהוי כתב יד עבור שוק המכשירים הניידים. בחברה השקיעו עד כה קרן יורופנד, אינוונטק, נומורה, קרדיט סוויס, ג'יי.פי מורגן, ג'יי אנד או סליגמן, לאומי השקעות, פיקטט ונוטובל. גיוס ההון האחרון של החברה - 15 מיליון דולר לפי שווי של 85 מיליון דולר אחרי הכסף - היה בסוף 1999.



לחברה מספר חוזים עם יצרניות מובילות של מכשירי קצה, בהן מוטורולה , פנסוניק, GVC, מיצובישי, קסיו, מיקרוסופט , היטאצ'י, סימנס , פיליפס וסמסונג.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully