וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות למלחמה בסמים פנתה ל-9 משרדים להשתתף במכרז על תקציב הפרסום שלה

ענת ביין

22.9.2002 / 15:29

כך נודע ל-TheMarker; הרשות פנתה לאדלר חומסקי&ורשבסקי, באומן בר רבנאי, גיתם BBDO, יהושע TBWA, למל-כהן, לפ"מ, ערמוני בייטס, פוגל לוין, ושלמור אבנון עמיחי Y&R



הרשות הלאומית למלחמה בסמים העבירה היום ל-9 משרדי פרסום את המסמכים להשתתפות במכרז על תקציב הפרסום שלה, העומד על כ-2 מיליון שקל. המשרדים שהוזמנו להשתתף במכרז הם אדלר חומסקי&ורשבסקי, באומן בר רבנאי, גיתם BBDO, יהושע TBWA, למל-כהן, לפ"מ, ערמוני בייטס, פוגל לוין, ושלמור אבנון עמיחי Y&R.



תקציב הפרסום של הרשות מטופל מזה 6 שנים במשרד הפרסום יהושע TBWA. מאחר שהרשות היא גוף ציבורי, הכפוף למשרד ראש הממשלה, היא מחויבת על פי חוק המכרזים להוציא את התקציב למכרז אחת לשלוש שנים. המכרז אמור היה לצאת לדרך לפני מספר חודשים, אך משיקולים שונים של הרשות הוא התעכב. בינתיים נעשה שימוש בשירותי לפ"מ, אשר לרשות מותר להשתמש בו ללא מכרז מאחר שמדובר בגוף ממשלתי.



דובר הרשות למלחמה בסמים, שמאי גולן, אישר את הידיעה. לדבריו, המשרדים שישתתפו יתבקשו להציג הוצאות כספיות, אסטרטגיות, קריאיטיוויות וכן פרופיל של המשרד. לטענתו, הרשות לא מיהרה לצאת עם מכרז חדש מאחר שלא מתוכנן קמפיין חדש לפני המחצית השנייה של נובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully