וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת ההגירה עצרה קבוצה של זייפני אשרות עבודה בירושלים

עינב בן יהודה

22.9.2002 / 17:02

העצורים עסקו בזיוף אשרות עבודה ובסיוע לנתינים זרים ששהו בישראל שלא כחוק; הערכות במשטרת ההגירה כי הונפקו עשרות אשרות עבודה מזויפות



היום הותר לפרסום כי משטרת ההגירה בירושלים בשיתוף עם מפלג ההונאה בעיר עצרה קבוצה של זייפני אשרות עבודה.



שלושת העצורים, יוצאי מדינות חבר העמים, עסקו בזיוף אשרות עבודה ובסיוע לנתינים זרים ששהו בישראל שלא כחוק. ממשטרת ההגירה נמסר כי במהלך מעצרם של 25 נתינים ששהו באופן בלתי חוקי בישראל בכפר ג'אבל מוכאבר בתחילת החודש, נתפסו שני נתינים זרים בעלי אשרות מזויפות.



שני העצורים מסרו כי רכשו את האשרות המזויפות במשרד בירושלים תמורת 1,000 ו-500 דולר וכי הגיעו למשרד באמצעות מודעה שפורסמה בשבועון בשפה הרוסית. העצורים סולקו מהארץ.



משטרת ההגירה, כאמור, עצרה 3 חשודים בפרשה. אחת העצורות שאינה אזרחית ישראלית, סולקה מהארץ. במהלך החיפוש במשרדם של השלושה נתפסו מסמכים שונים וכן סמים מסוג הרואין, מריחואנה ואדולן.



ממשטרת ההגירה נמסר כי במהלך הימים בהם היה המשרד תחת מעקב נצפו עשרות אנשים הנכנסים למשרד. במשטרת ההגירה עדיין לא יודעים כמה זמן פעלה הקבוצה אך מעריכים כי הספיקה להנפיק עשרות אשרות עבודה מזויפות. ממשטרת ההגירה נמסר כי החקירה עדיין נמשכת וכי צפויים מעצרים נוספים על ידי מפלג ההונאה של משטרת ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully