וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגזין Global Finance בחר בבנק הפועלים כבנק הטוב בישראל

13.4.2015 / 8:57

זו השנה הרביעית ברציפות שבה בוחר המגזין הבינלאומי בהפועלים. מנכ"ל הבנק, ציון קינן: "הכרה זו הושגה בזכות העובדים והמנהלים המקצועיים שלנו"

בנק הפועלים, פברואר 2012. שי אוקנין
בנק הפועלים, פברואר 2012/שי אוקנין

מגזין הכלכלה הבינלאומי Global Finance הכריז על בנק הפועלים "הבנק הטוב ביותר בישראל" זו השנה הרביעית ברציפות. הבחירה נעשתה במסגרת סקירה שנעשתה על ידי המגזין של בנקים ב-29 מדיונת מפותחות מכל העולם. בין השאר בחנה הסקירה פרמטרים שונים בהתנהלות הבנקים שבדקה בהם גידול בהיקף הנכסים, נתוני רווחיות, פיתוח פעילויות חדשות וחדשנות במוצרים.

עורכי המגזין ציינו, כי המאפיין המשותף לבנקים שנבחרו השנה, ביניהם בנק הפועלים, היה התמקדות במענה לצרכים הייחודיים של לקוחותיהם, והציגו תוצאות מרשימות תוך כדי הנחת תשתית להצלחה בעתיד.

מנכ"ל בנק הפועלים, ציון קינן, מסר בתגובה: "זכייתו של בנק הפועלים, זו השנה הרביעית ברציפות בתואר "בנק השנה בישראל היא עדות נוספת להכרה הבינלאומית במצוינות ובהישגים המרשימים של הבנק. הכרה זו הושגה בזכות העובדים והמנהלים המקצועיים והמסורים שלנו, ובזכות האסטרטגיה הרב-שנתית שאנו מיישמים, המתבססת על התמקדות בלקוחותינו ומחויבות לספק להם שירותי בנקאות מקצועיים, מתקדמים וחדשניים, תוך טיפוח קשר קרוב ואנושי עמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully