וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונית שפירא תחליף את יורם ויסברם כמזכירת בנק הפועלים

20.4.2015 / 14:56

ויסברם פורש מתפקידו לאחר 40 שנות עבודה בבנק הפועלים. "יורם הצטיין ברמת מקצועיות גבוהה ובקפדנות רבה בהטמעת נורמות מופתיות של ממשל תאגידי"

רונית שפירא.
רונית שפירא

רונית שפירא תמונה לתפיד מזכירת בנק הפועלים ותחליף את יורם ויסברם שפורש לגמלאות לאחר כ-40 שנות עבודה בבנק. שפירא, בעלת תואר שני במינהל עסקים, היא בעלת קריירה של שנים רבות בבנק הפועלים, במהלכן מילאה בהצלחה מגוון רחב של תפקידים. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת מחלקת תפעול ותיאום בין-אגפי בחטיבה הקמעונאית. במסגרת תפקידה זה היתה אחראית, בין היתר, על המשאב האנושי בחטיבה הקמעונאית, על יישום המהלכים האסטרטגיים בחטיבה ועל המשכיות עסקית בזמן חירום. קודם לכן כיהנה בתפקידי ניהול באגף משאבי אנוש ובמערך הסינוף של הבנק.

במהלך שנות עבודתו כיהן ויסברם בתפקידים בכירים במערך הסינוף וכ-20 שנה בתפקיד מזכיר הבנק. ויסברם מהווה ציר מרכזי בהתנהלות השוטפת של הבנק, ואמון על יישום כללי הממשל התאגידי ודיווח לרשויות הפיקוח השונות.

יו"ר בנק הפועלים, יאיר סרוסי, ומנכ"ל הבנק ציון קינן, הודו ליורם ויסברם ואמרו: "בתפקידו כמזכיר הבנק, יורם הצטיין ברמת מקצועיות גבוהה ובקפדנות רבה בהטמעת נורמות מופתיות של ממשל תאגידי, תוך שמירה על יחסי אנוש מעולים הן במערכת הבנק והן בקשרים עם גורמים חיצוניים. בזכות ניסיונו הרב, ויכולותיו האישיות והמקצועיות, יורם זכה להערכה רבה מהמערכת הבנקאית כולה, והטביע את חותמו בבנק לשנים רבות".

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully