וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר: משרד התקשורת אישר את הסכם שיתוף הרשתות עם הוט מובייל

20.4.2015 / 17:20

הסכם שיתוף הרשתות הינו הראשון והיחיד בישראל שקיבל את אישורם של משרד התקשורת והממונה על ההגבלים העסקיים בישראל. המיזם המשותף ינהל, יפעיל ויפתח את רשת הרדיו הסלולרית המשותפת לשתי החברות

מנכ"ל אל על חיים רומנו בוועידת ישראל לעסקים. אורי לנץ
"הציבור ייהנה מהטכנולוגיה הסלולרית המתקדמת ביותר". חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר/אורי לנץ

משרד התקשורת אישר היום (שני) את הסכם שיתוף הרשתות של פרטנר עם הוט מובייל. "שמנו לנו למטרה לאפשר לציבור בישראל ליהנות מקדמה הקיימת ברחבי העולם וליהנות מהטכנולוגיה הסלולרית המתקדמת ביותר", מציין חיים רומנו, מנכ"ל קבוצת פרטנר. "אנחנו משקיעים משאבים רבים ומיישמים הלכה למעשה את החזון והאסטרטגיה העסקית של החברה לקדמה טכנולוגית ולמובילות בשירות.

"הקמת החברה המשותפת תאפשר חסכון משמעותי בעלויות תפעול והפניית משאבים כלכליים לפיתוח וקידום שירותים חדשניים, המשך פיתוח תשתיות סלולריות מתקדמות, בד בבד עם הקטנת כמות האנטנות וצמצום הפגיעה בנוף, בשטחים הפתוחים ובצריכת אנרגיה.

"פרטנר תמשיך לבדל את שירותיה האיכותיים ממתחרותיה ולהחזיק ולתפעל את ליבת הרשת שלה ותהיה אחראית לספק שירותי תקשורת סלולרית מתקדמים ביותר, לרבות מתן שירות לקוחות, שיווק ומכירה איכותיים, ללקוחותיה".

אישור משרד התקשורת, מאפשר את הקמת החברה המשותפת, המיישמת את הסכם שיתוף תדרי דור 4. יישומו של הסכם זה יאפשר לפרטנר להעניק ללקוחותיה שרותי סלולר מתקדמים ביותר ברצועת תדרים בת 20 מה"ץ בתחום ה-1800 (בכפוף להקצאת התדרים על ידי משרד התקשורת). הרשת המשותפת תאפשר לפרטנר להמשיך להוביל את חזית הטכנולוגיה, ולהעניק ללקוחותיה חוויה ייחודית של שירותים.

לאחרונה התקשרה הנהלת פרטנר, בהסכם עם הסתדרות העובדים הכללית ונציגות העובדים המעגן את המעבר של העובדים למיזם המשותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully