וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יומן" יעבור למתכונת פאנל בערוץ 1, בהגשת גאולה אבן

ענת באלינט

23.9.2002 / 8:25

אלישע שפיגלמן יפסיק לערוך את התוכנית, ובמקומו יערכו אותה דן סממה ושלומי אלדר, לסירוגין



בשבועיים הקרובים צפויים שינויים במערכת "יומן" בערוץ 1, שמטרתם לשפר את מתכונת התוכנית ולהעלות את שיעור הצפייה בתחרות מול "אולפן שישי" של ערוץ 2. ככל הנראה, גאולה אבן תתחיל להגיש את התוכנית במקום אורית לביא נשיאל, ולצדה פאנל בהשתתפות אמנון אברמוביץ', עודד
גרנות, אלון בן דוד, אילה חסון, עודד שחר וקרן נויבך - בהתאם לנושאים שיעלו במשך השבוע. עוד הוחלט כי אלישע שפיגלמן יפסיק לערוך את התוכנית, ובמקומו יערכו אותה דן סממה ושלומי אלדר, לסירוגין.



מאוקטובר ישודרו בערוץ 1 מבזקים בכל שעה עגולה, וכתוביות של מבזקים בתחתית המסך בכל חצי שעה. בערוץ 1 מתכוננים כעת לעלייתו של לוח השידורים החדש, שעליו הצהיר לאחרונה המנכ"ל יוסף בראל. בין שאר השינויים עתידה לעלות מחדש התוכנית הדוקומנטרית "מבט שני" (בלוח השידורים מכונה התוכנית "פנורמה", אך למעשה מדובר בחזרה למתכונת הישנה ששודרה בערוץ 1), אך טרם הוחלט מי יגיש אותה ומי יערוך אותה.



במסגרת השינויים הוחלט גם על הפסקת שידור המגזין "ערבסקה" לענייני המזרח התיכון, בהגשת גיל סדן. ב"ערבסקה" הופיעו לצד סדן מראיינים אורחים דוברי ערבית. המגזין הוגש בשתי השפות, בליווי תרגום. עם הורדת "ערבסקה" לא נותר בשידורי ערוץ 1 אף משדר בערבית, לאחר ההחלטה להעביר את כל התוכניות בערבית לערוץ הלווייני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully