וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריות חשבונאיות: קווסט תמחק 950 מיליון דולר מהכנסותיה ב-2000-2001

יהודה שויצר

23.9.2002 / 9:45

המחיקה - נוכח רישום לא תקין של רכישות ומיזוגים שביצעה; ציינה כי ייתכן שבקרוב תיאלץ להודיע על מחיקה נוספת של 531 מיליון דולר



חברת הטלפוניה האזורית קווסט קומיוניקיישנס (סימול Q) הודיעה כי תמחק 950 מיליון דולר מהכנסותיה הרשומות בשנים 2000-2001 נוכח רישום לא תקין. קווסט, שכבר תקופה ארוכה נמצאת תחת חקירה של הרשויות בחשד לניהול לא תקין של ספריה החשבונאיים, מסרה כי השינוי הנוכחי נובע מרישום לא נכון שנבע מהמיזוג שערכה עם US ווסט ביוני 2000.



החברה גם ציינה כי ייתכן ובקרוב תיאלץ להודיע על מחיקה נוספת של 531 מיליון דולר מהכנסותיה בגין מכירות במזומן של נפח תעבורת הרשת שלה. "החברה הגיעה למסקנה כי אופן הניהול החשבונאי התקין אינו מאפשר הכרה בהכנסות מעסקות אלה", מסרה החברה.



קווסט, חברת הטלקום הרביעית בגודלה בארה"ב, הצטרפה לשורה של חברות שהודו בשימוש בשיטות חשבונאיות בלתי תקינות. החשיפה בעלת ההשלכות החמורות ביותר היתה של וורלדקום, שחשפה מוקדם יותר בחודש אוגוסט הונאה בהיקף של 3.85 מיליארד דולר.



קווסט נתונה גם לחקירה פלילית של משרד המשפטים האמריקאי. החברה, הכורעת תחת נטל חוב של 26 מיליארד דולר, ביקשה לאחרונה מעובדיה לקחת חופשה ללא תשלום, על מנת לצמצם את ההוצאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully