וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 קרוב לסיכום על שידור משחקי הכדורגל ביום שני

דורון ברגרפרוינד

23.9.2002 / 9:44

ערוץ הספורט מציע 7.4 מיליון דולר עבור הזכות להעביר בשידור ישיר את חמשת משחקי ליגת העל ואת כל הזכויות שלא נמכרו לערוצים 1 ו-2



התקדמות גדולה הושגה אתמול בין חברת צ'רלטון, המייצגת את התאחדות הכדורגל, לבין ערוץ 10, בניסיון למכור לערוץ חלק מזכויות שידור משחקי הכדורגל.



נראה שערוץ 10 ירכוש את שידור משחקי הליגה ביום שני, ולמרות שחברת צ'רלטון דרשה עבור הזכויות כ-8 מיליון דולר, יעבירו בערוץ 10 סכום שינוע בין 5.5 ל-6 מיליון דולר עבור הזכות לשדר את משחק המחזור ביום שני בערב.



בהתאחדות ובצ'רלטון יעשו מאמץ למכור את הזכויות של משחק נוסף שישודר בשבת אחר הצהריים, כאשר ערוץ הספורט החדש הוא המועמד העיקרי לרכוש את הזכות למשחק זה.



ערוץ ספורט 5 שלח אתמול מכתב להתאחדות לכדורגל במטרה ולנסות לפתור את המחלוקת בין הצדדים. הערוץ מציע 7.4 מיליון דולר עבור הזכות להעביר בשידור ישיר את חמשת משחקי ליגת העל ואת כל הזכויות אשר לא נמכרו לערוצים 1 ו-2.



במקרה שכזה תגיע ההתאחדות לסכום של 20.9 מיליון דולר ממכירת זכויות השידור. 11 מיליון דולר מערוץ 2 עבור המשחקי בשבת, 2.5 מיליון דולר מערוץ 1 עבור שידור המגזין לסיכום המחזור, משחקי ליגה הלאומית ומשחקי הגביע, ו-7.4 מיליון דולר מספורט 5 עבור יתרת הזכויות.



תוקף ההצעה של ערוץ ספורט 5 הוא עד היום בערב. במידה ולא תתקבל ההצעה תישקל פנייה לערכאות משפטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully