וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקום התקינה מערכת WebConnect PowerTerm בחברת הביטוח אליהו בעסקה של 250 אלף שקל

אילן מוסנאים

23.9.2002 / 10:16

המערכת משמשת כפרויקט קישוריות בין תחנות העבודה במשרדי החברה לבין סוכניה; אריקום נסחרת בבורסה לפי שווי של 2.3 מיליון דולר



חברת התוכנה אריקום השלימה בתקופה האחרונה התקנה של מערכת WebConnect PowerTerm בתצורת אינטרא-נט בחברת הביטוח אליהו. מדובר במערכת שמשמשת כפרויקט קישוריות בין החברה וסוכניה. היקף העסקה מוערך בכ-250 אלף שקל.



לאור המעבר של אליהו לשימוש במחשבי סאן נוצר צורך לחבר בדרך יעילה וחסכונית את 2000 תחנות העבודה במשרדי החברה יחד עם 500 תחנות העבודה במשרדי סוכניה. לאחר בחינת החלופות השונות (על ידי חברת אריקום וחברת פתרונות - התומכת בנושאי מחשוב ותקשורת בחברת אליהו) הוחלט להשתמש באתר האינטרא-נט של החברה ובאמצעותו לחבר את כל משתמשי המערכת.



אלדד אורן, מנהל הפיתוח העסקי באריקום, מוסר כי המוצר הותקן בתצורת חלונות והוגדרו בו נתיבי הדפסה לכל משתמש. הפתרון הוכח כמוצלח לאור העובדה שהוא דורש כוח אדם מצוצמם ביותר המטפל במספר רב של משתמשים.



לדברי מנהל אגף מערכות מידע בחברת הביטוח אליהו, אפריים אקרלינג, המערכת מאפשרת לכל הסוכנים לגלוש באופן חופשי לאתר החברה ומספקת פתרון נוח ומתאים לפעילות החברה בבחינה של עלות/תועלת.



אריקום תוכנה, שבשליטת משפחת היימן, מפתחת, משווקת ומוכרת מוצרי תוכנה בתחום הקישוריות. החברה נסחרת בבורסה של תל אביב לפי שווי של 2.3 מיליון דולר, אחרי שירדה מתחילת השנה בכ-26%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully