וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקבלה תביעת עו"ד רוני רבאילן נגד שותפיו לשעבר

23.9.2002 / 10:47

השופט הוציא צו המחייב את השותפים במשרד עוה"ד וולובסקי דינשטיין סנה באופן אישי לקיים את ההתחייבויות של המשרד כלפיו עם פרישתו



שופט בית משפט השלום בתל אביב, קובי ורדי, קיבל ביום חמישי בשבוע שעבר את תביעתו של עו"ד רוני רבאילן נגד שותפיו לשעבר במשרד עורכי הדין וולובסקי דינשטיין סנה, שבו היה שותף בכיר עד לפרישתו לגמלאות לפני שנה וחצי.



השופט נענה לדרישתו של עו"ד רבאילן והוציא צו המחייב את השותפים באופן אישי לקיים את ההתחייבויות של המשרד כלפיו עם פרישתו.



כמו כן ביטל השופט את העברת פעילות המשרד משותפות לחברה בע"מ וחייב את המשרד להעביר לידיו דו"חות כספיים בנוגע להכנסותיו הכספיות.



השופט החליט לקבל את התביעה מיד לאחר סיומו של דיון ההוכחות, ולאחר שהשותפים במשרד עורכי הדין לא הגישו תצהירי תשובה; השותפים ביקשו מהשופט לעכב את הדיון עד לאחר שיוגש ערעור על החלטתו שלא למחוק את התביעה על הסף.



סכסוך משפטי נוסף קיים בין שותפים במשרד לבנו של רוני, עו"ד אילן רבאילן, שהגיש לפני חצי שנה תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בסך 5 מיליון שקל נגד עוה"ד עידו דינשטיין ונחמה סנה; עו"ד אילן רבאילן טען בתביעתו כי השניים ניסו לסחוט אותו באמצעות שימוש בנערת ליווי במטרה לחייבו למכור את חלקו בשותפות במשרד.



"השותפים פעלו כדי למנוע קבלת הזכויות"



בתביעה שהגיש עו"ד רוני רבאילן נטען כי היה שותף בכיר במשרד עד למועד יציאתו לגמלאות. לדבריו, לאחר פרישתו פעלו יתר השותפים הבכירים במשרד כדי למנוע ממנו לקבל את זכויותיו המובטחות בהסכם השותפות של המשרד.



מכתב התביעה עולה כי על פי הסכם השותפות, זכאי שותף הפורש לגמלאות לקבל החל ביום פרישתו תגמולי פרישה מדי חודש בשיעור של שליש מזכאותו לקבלת הכנסות המשרד טרם פרישתו לגמלאות. עו"ד רבאילן טען כי לאחר שהעבירו את פעילות המשרד משותפות לחברה בע"מ הפסיקו השותפים הבכירים להעביר לידיו את הדו"חות הכספיים של המשרד שאותם הם מחויבים להעביר לו על פי הסכם השותפות, וכן את תגמולי הפרישה שלו הנגזרים מהדו"חות.



ביום חמישי היה אמור להתקיים דיון הוכחות בתביעה נגד המשרד לאחר כמה בקשות לדחיית הדיון שהגיש המשרד. בפתיחת הדיון הגיש נציג המשרד בקשה למחוק על הסף את התביעה שהוגשה - במקום להגיש תצהירי תשובה מטעם השותפים של המשרד כדי שיהיה ניתן לקיים את דיון ההוכחות. השופט דחה את הבקשה. כמו כן דחה השופט את בקשת המשרד לעכב את ההליכים המשפטיים בתיק עד להחלטה בערעור שיגישו על החלטתו שלא למחוק את התביעה על הסף.



השופט ורדי קבע כי אינו מוצא מקום לדחיות נוספות בתיק, וכי הדיון בתביעה יסתיים באותו יום. בתגובה סירב נציג המשרד לחקור את עו"ד רבאילן על התצהיר שהגיש, וטען כי לבית משפט השלום אין סמכות לדון בתביעה. לאחר ששמע את סיכומי הצדדים, נתן השופט עוד באותו יום פסק דין המקבל את התביעה שהגיש עו"ד רבאילן. השופט חייב את המשרד בהוצאות משפט בסך 20 אלף שקל ואף סירב לעכב את ביצוע פסק הדין.



משרד וולובסקי דינשטיין סנה ושות' מהרצליה הוא אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל בתחום ההיי-טק.



עם לקוחות המשרד נמנים אינטל, נייס מערכות, בית ההשקעות אילנות בטוחה וקרנות ההון סיכון כור הון סיכון, אוורגרין וסינטק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully