וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת הכנסות ל-JDS יוניפייז: צופה מכירות בטווח של 190-200 מיליון דולר

יהודה שויצר

23.9.2002 / 11:51

התחזית הקודמת היתה להכנסות של 200-210 מיליון דולר; עם זאת, ספקית רכיבי הסיבים האופטיים הגדולה בעולם צופה לעמוד ביעד הפרופורמה להפסד של 6-8 סנט למניה


אזהרת הכנסות לחברת JDS יוניפייז , ספקית רכיבי הסיבים האופטיים הגדולה בעולם, לרבעון שיסתיים ב-30 בספטמבר. החברה מסרה כי הכנסותיה יסתכמו ב-190-200 מיליון דולר, לעומת תחזית קודמת להכנסות של 200-210 מיליון דולר.

החברה מסרה כי הירידה הצפויה נובעת מהמשך ההאטה בשוק ציוד התקשורת. עם זאת, החברה צופה לעמוד ביעד הפרופורמה להפסד של 6-8 סנט למניה.

ברבעון הקודם דיווחה החברה על גידול בהפסדיה, שנבע מנפילה בביקוש למוצריה על רקע השפל הקשה בהשקעות ההון במגזר הטלקום.JDS, שמוצריה מגבירים את המהירות והקיבולת של רשתות אופטיות, דיווחה אז על הפסד נקי של 997 מיליון דולר או 73 סנט למניה ברבעון הכספים הרביעי שלה (שהסתיים ביוני). הכנסות החברה נפלו ב-63% - מ-601 מיליון דולר ברבעון המקביל ל-222 מיליון דולר.

ל-JDS תלות כבדה במכירות לספקיות ציוד רשתות כאלקטל ולוסנט, המשתמשות ברכיבי החברה בהתקני רשתות תקשורת. הספקיות הגדולות צימצמו את רכישותיהן לנוכח הירידה בביקוש למתגים וציוד אחר מצד ספקיות הטלקום.

הירידה החדה במכירותיה הביאה את JDS לפטר אלפי עובדים ולסגור מפעלים בקצב קדחתני, במאמץ לקצץ בהוצאותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully