וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק האג"ח: אחרי שלושה ימים של נפילות השוק נרגע - עליות של כ-0.5% באפיק השקלי

אילן מוסנאים

23.9.2002 / 11:45

פעילים בשוק מציינים כי המסחר מושפע מהרגיעה במוקטעה ומהיחלשות הדולר לעומת שערו אתמול; עליות בצמודי המדד והמק"מים ונטייה לירידות בצמודי הדולר;



אחרי ירידות חדות בשלושת ימי המסחר הקודמים, נרגע הבוקר שוק האג"ח בתל אביב, ורושם בשעה זו עליות שערים. לדברי פעילים בשוק, המסחר מושפע מהרגיעה בפעילות סביב המוקטעה, ומהיחלשות שער הדולר, שנסחר בשעה זו במחיר של 4.824 שקלים ? נמוך בכ-0.3% מהרמה של 4.838 שקלים בה סיים אתמול את המסחר במסגרת אופציות השקל-דולר. רמה זו גבוהה בכ-0.17% לעומת השער היציג מיום חמישי.



האג"ח השקליות מסוג שחר רושמות כעת עליות של כ-0.5% בממוצע. השחר מסדרה 2671, שתיפדה בעוד כ-6.5 שנים, נסחרת כעת בעלייה של 0.5% והתשואה עליה יורדת לרמה של 11%. השחר לטווח של כ-8.5 שנים, מסדרה 2680, רושמת כעת עלייה של 0.7% והתשואה עליה יורדת לרמה של 11.03%.



נזכיר כי בימים האחרונים נרשמו בשוק האג"ח ירידות חדות, על רקע דברי מנכ"ל משרד האוצר, אוהד מראני, על "חור חדש של כמיליארד שקל שהתגלה בתקציב", הפחתת הדירוג של S&P לבנקים הגדולים בישראל וההסלמה במצב הבטחוני. הפעילים בשוק מציינים הבוקר כי בשלב זה מדובר בתיקון טכני, וכי מוקדם לדבר על התאוששות של השוק.



המק"מים נסחרים כעת בעליות של עד 0.1%, הגלילים צמודי המדד נסחרים בעליות ואילו הגלבועים צמודי הדולר נסחרים במגמה מעורבת עם נטייה לירידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully