וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילון דלויט טוש תובעת חצי מיליון שקל מעובד לשעבר שניסה לגנוב את לקוחותיה

עינב בן יהודה

23.9.2002 / 12:53

החברה טוענת כי העובד ניצל מידע סודי שברשותו ואת הקשרים שרכש בעקבות עבודתו ופנה ללקוחות החברה בהצעה לבצע עבורם אותה עבודה שמבצעת התובעת



חברת גילון דלויט טוש מערכות מידע תובעת חצי מיליון שקל מעובד החברה לשעבר, אמיר ולדמן. החברה, הנמצאת קבוצת הייעוץ הבינלאומית דלויט טוש, מעניקה שירותי ייעוץ והכוונה עסקיים לחברות ואירגונים.



בכתב התביעה, שהוגש בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, נטען כי ולדמן הועסק בחברה במשך כשנתיים, עד ינואר 2002 ושימש בין השאר כמנהל פרויקטים. בתחילת עבודתו חתם העובד על הסכם העסקה הכולל הוראה המגבילה את עבודתו באופן פרטי אצל לקוחותיה.



התובעת טוענת כי בתקופת ההודעה מראש, בה עדיין עבד בחברה, פנה ולדמן באופן עצמאי ללקוחותיה והציע את שירותיו וכן המשיך בפניותיו אלו גם לאחר סיום עבודתו.



עוד נטען כי ולדמן ניצל מידע סודי שברשותו ואת הקשרים שרכש בעקבות עבודתו בחברה ופנה ללקוחות החברה בהצעה לבצע עבורם באופן אישי את העבודה שמבצעת התובעת. התנהגות זו, כך נטען, מהווה הפרה של חובת האמון וחוסר תום לב.



בתביעה נטען כי התובעת הפסידה בגלל פעולותיו של ולדמן פרויקט עם המשטרה בשווי של 30 אלף שקל, פרויקט עם משרד הבריאות בשווי של 200 אלף שקל, ופרויקט עם הביטוח הלאומי בשווי של 100 אלף שקל.



התובעת פנתה לבית הדין על מנת שיחייב את ולדמן בתשלום של 500 אלף שקל בגין הפרת הסכם העבודה והנזקים שנגרמו לה. כמו כן דרשה התובעת כי בית הדין יוציא צו מניעה האוסר על ולדמן והחברה שבבעלותו לפנות ללקוחותיה.



השופטת חנה בן יוסף העניקה ארכה לצדדים לנהל משא ומתן על מנת למצוא פתרון מחוץ לבית הדין, לאחר שהביעו רצונם לעשות זאת. עוד קבעה השופטת כי במידה והמו"מ לא יעלה יפה, תגיש התובעת סיכום בכתב עד ה-1 באוקטובר, ועל הנתבע להגיש סיכום בכתב עד ה-10 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully