וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה של כ-34% בביקוש לדו"חות עסקיים על חברות מישראל בעקבות ההרעה במצב הכלכלי

אמיר טייג

23.9.2002 / 12:20

כך מוסרים מדן אנד ברדסטריט; חברות אנגליות מגלות את העניין הרב ביותר בחברות בישראל; אי.סי.איי היא החברה עליה הוזמן המספר הרב ביותר של דו"חות מגורמים זרים



כלכלני חברת המידע העסקי דן אנד ברדסטריט מוסרים כי בעקבות ההרעה במצב הכלכלי בישראל נרשמה עלייה של כ-34% בביקוש של חברות זרות לדוחו"ת עסקיים, המעידים על חוסנן של חברות מישראל. חברות מבריטניה מגלות את העניין הרב ביותר בחברות בישראל ומבקשות את מספר הדוחו"ת עסקיים הגבוה ביותר על חברות ישראליות, כך נמסר מדן אנד ברדסטריט המנהל מאגר מידע עסקי על חברות בכל העולם. גרמניה נמצאת במקום השני מבחינת מספר הדו"חות המוזמנים על חברות בישראל וארה"ב במקום השלישי.



בהשוואה לאשתקד לא חל שינוי בדרוג שלושת המדינות המובילות בהזמנת דו"חות על ישראל. את המקום הרביעי תופסת איטליה, במקום ספרד שתפסה את המקום הרביעי אשתקד. המדינות שיצאו מדירוג 20 המדינות המובילות בהזמנת דו"חות על ישראל הינן דנמרק, אוסטרליה וסינגפור, בעוד הצטרפו לרשימה מדינות בהן הודו, הונגריה ופינלנד.



מניתוח הביקושים עולה כי אי.סי.איי. טלקום היא החברה עליה הוזמן המספר הרב ביותר של דו"חות מצד גורמים זרים. אחריה במקום השני חברת על בד ממושב משואות יצחק ובמקום השלישי קומברס .



מצד החברות הישראליות, את העניין העסקי הרב ביותר תופסות חברות אמריקאיות. בדירוג הארצות עליהן מוזמנים דוחו"ת על ידי אנשי עסקים מישראל השנה, נמצאת ארה"ב במקום הראשון, ואחריה אנגליה ואיטליה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully