וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועצה לשידורי כבלים ולוויין עשויה לקנוס את YES ב-70 אלף שקל על הפרת תנאי רישיון

רוני קורן-דינר

23.9.2002 / 15:13

עקב שידור מבצע להזמנת סרט שכלל פרסומת ל"דומינו'ס פיצה"; "פיצה האט", שעתרה לבג"ץ נגד השידור, נאלצה למשוך את עתירתה כיוון שהמבצע הסתיים



המועצה לשידורי כבלים ולוויין הודיעה כי תפתח בהליך הפרת תנאי רישיון נגד YES, בעקבות המבצע ששידרה להזמנת סרט משירות "YES SHOW" בשיתוף "דומינו'ס פיצה". במבצע, שהסתיים בינתיים, איפשרה החברה להזמין סרט ופיצה במחיר 49 שקל. למרות האיסור לשדר כל סוג של פרסומות או חסויות, YES שידרה את השם מלא, הלוגו ומספר הטלפון של "דומינו'ס פיצה". יצוין כי הקנס על הפרת תנאים בכבלים ובלוויין עומד על 70 אלף שקל לכל תנאי רישיון שנמצא כי הופר.



חברת "פיצה האט" עתרה לבג"ץ בעקבות התשדיר נגד YES, דומינו'ס והמועצה. "פיצה האט" טענה, באמצעות עו"ד יאיר עשהאל וליאת בן-מלך, כי הפרסום של המתחרה בכלי תקשורת, המגיע ללמעלה מ-300 אלף בתים, מסב לה נזק כספי כבד. ואולם, בדיון שנערך אתמול נאלצה "פיצה האט" למשוך את עתירתה כיוון שהמבצע של YES הסתיים, כאמור.



במכתב התגובה של המועצה לעתירה נכתב כי בתשדיר היתה הפרה לכאורה של תנאי הרישיון, ולפיכך נעשתה פנייה ל-YES והחברה התבקשה לנמק את המעשה בפני המועצה. בפסק הדין כתב המשנה לנשיא ביהמ"ש העליון, שלמה לוין, כי אם YES מתעתדת לשדר תשדירים דומים, רצוי כי תיידע על כך את המועצה מבעוד מועד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully