וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסת הסחורות של שיקגו תדווח על אופציות כהוצאות; כתוצאה מכך יגדל הרווח הנקי שלה

דפנה מאור

23.9.2002 / 16:05

הרווח במחצית הראשונה של הבורסה, המתוכננת לבצע הנפקה ראשונה השנה, גדל רטרואקטיווית ב-2.9 מיליון דולר



בורסת הסחורות של שיקגו (CME), המתכננת לבצע הנפקה ראשונה לציבור השנה, הודיעה כי החליטה לדווח על אופציות בתור הוצאות בדו"חותיה. השינוי יחול רטרואקטיווית מסוף שנת 2000, ובזכותו יגדל הרווח הנקי למחצית הראשונה של 2002 ב-2.9 מיליון דולר.



CME הודיעה כי המבקרים החשבונאיים החדשים שלה, ארנסט אנד יאנג, המליצו על המהלך, שהולך וצובר פופולריות בקרב חברות בוול סטריט. עד כה נעשה מעבר לרישום אופציות כהוצאות באופן התנדבותי, לאחר שנחשף כי אופציות שימשו חברות להונאות חשבונאיות.



חברות טכנולוגיה מסוימות, הבולטות שבהן - מיקרוסופט וסיסקו , הודיעו, בניגוד למגמה המקובלת, כי לא יעברו לשיטה החשבונאית החדשה. בנוסף להיותן של אופציות כלי יעיל לתגמול עובדים ולשיתופם בהצלחת החברה, חברות אלו היו נאלצות להפחית קשות את שורת הרווח בשל חלוקת האופציות הנדיבה שביצעו.



מרבית הוצאות על אופציות אצל CME הן עבור מנכ"ל החברה, המקבל אופציות ל-5% מכל סוגי המניות הרגילות של החברה. אופציה זו הוענקה בפברואר 2000. שינוי שיטת חישוב האופציות והפיכתה של CME מקואופרטיב לתאגיד הובילו לשינוי שמשמעותו שיפור של 2.9 מיליון דולר ברווח הנקי (השינוי אינו משפיע על תזרים המזומנים של החברה) ל-41.7 מיליון דולר במחצית הראשונה. עבור 2001 ו-2000 אין שינוי בתוצאות השנתיות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully