וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנג' משיקה סמארטפון חדש המותאם למבוגרים

29.4.2015 / 16:24

המכשיר בעל לחצנים וממשק משתמש המותאם לגילאים המבוגרים ומאפשר לבני הגיל השלישי להשתמש באינטרנט בנוחות. החברה תספק גם לחצן מצוקה ללא תשלום

החל ממחר, Orange משיקה סמארטפון ייעודי לאוכלוסיית הגיל השלישי מדגם 820 DORO.
החל ממחר, Orange משיקה סמארטפון ייעודי לאוכלוסיית הגיל השלישי מדגם 820 DORO

אורנג משיקה סמארטפון חדש, 820 DORO, המותאם לאוכלוסייה הבוגרת. הסמארטפון קל ונוח לנשיאה, בעל מסך מגע בשילוב מקשי שליטה פיזיים על גבי המכשיר וממשק משתמש מותאם ופשוט – אייקונים גדולים, תפריטי מכשיר מופשטים, מקשים גדולים ונוחים, עוצמת שמע גבוהה באיכות HD Voice ולחצן סיוע.

מהלך זה של אורנג' מגיע בעקבות סקרים שערכה החברה וסקרים חיצוניים בינלאומיים בארה"ב, הולנד ואנגליה מהם עולה כי חל זינוק של 82% בחדירת סמארטפונים בהולנד בקרב גילאי 65-80. ב-2013, 23% מגילאי 65+ החזיקו בסמארטפון ובשנת 2014 עמד השיעור כבר על 43%. עוד עולה מהסקרים כי 51% ממנויי הסלולר בארה"ב בגילאי 55+ הם בעלי סמארטפון. עליה של כ- 10% תוך שנה – משנת 2013 ל-2014, גידול של 10% באנגליה בבעלות על סמארטפונים בקרב גילאי 55+ . שכבת גיל זו הציגה את השינוי הגדול ביותר בשיעור החדירה בהשוואה לקבוצות גיל אחרות, מ- 40% ל-50%. כמו כן קיימת מגמת עלייה בארה"ב בהיקף השימוש של בני 65+ ברשתות חברתיות. 56% מבני 65+ שנוהגים לגלוש באינטרנט משתמשים גם ב- Facebook. עלייה של 11% בנתון זה מ-2013 ל-2014.

מפרטנר נמסר כי "אנו עדים למגמה של פתיחות בקרב האוכלוסייה הבוגרת העושה שימוש במכשירי סמארטפון המאפשרים להם להעשיר את חיי היומיום, להישאר מחוברים ומעודכנים, לשמור על קשר משפחתי ולהיות שותפים לעולמם הטכנולוגי של בני הדור הצעיר, הנכדים והילדים, בין היתר על ידי מעורבות ושימוש באפליקציות כדוגמת WhatsApp, Facebook Instagram, Waze ועוד. האוכלוסייה הבוגרת עושה בסמארטפון שימושים הדומים לאלו של קהל היעד הצעיר והם מגלים חשיבות לתצורת המכשיר וליכולותיו. הבידול העיקרי לו אנו עדים הוא הצורך בנגישות הממשק ולחצן סיוע, הסמארטפון החדש שאנו משיקים משלב את כל הפרמטרים".

המכשיר 820 DORO יימכר במחיר 1799 שקלים במזומן או עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי, בכל ערוצי ההפצה של החברה. ללקוח ניתנת אחריות יצרן לשנתיים ללא תשלום. כמו כן, מציעה החברה לחצן סיוע המקושר אוטומטית למוקד אנוש ונותן מענה 24/7, ללא תשלום.

  • עוד באותו נושא:
  • אורנג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully