וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שיכון ובינוי נערכת להצעת רכש מחודשת לסקום? רכשה מניות סקום ב-6.5 מיליון שקל

אלי דניאל

23.9.2002 / 17:33

בעקבות הרכישה, מחזיקה שיכון ובינוי בכ-88.4% מהמניות שלה; בראשית השנה נכשלה הצעת הרכש שפירסמה באמצעות שיכון עובדים; הערכות: קופ"ג של הפועלים הן המוכרות



חברת שיכון ובינוי , הנמצאת בשליטת קבוצת אריסון ועובדי החברה, הגדילה לפני עשרה ימים באופן משמעותי את החזקתה בחברת סקום , בה היא מחזיקה באמצעות שיכון עובדים. צעד זה מעלה מחדש אל פני השטח את האפשרות לפרסום הצעת רכש מחודשת למניות סקום, לאחר שהצעת הרכש שפורסמה בראשית השנה נכשלה.



כאמור, היום נודע כי הרכישה האחרונה בוצעה ב-12 בספטמבר ובמסגרתה רכשה שיכון עובדים, בעסקה מחוץ לבורסה, כ-2.4 מיליון מניות סקום, המהוות כ-3.4% מהון מניותיה, לפי מחיר של 2.72 שקלים למניה ובתמורה כוללת של כ-6.5 מיליון שקל. המחיר בו בוצעה העסקה היה נמוך בכ-3% ממחיר המניה בבורסה באותה העת, כמו גם מהמחיר הנוכחי.



בעקבות הרכישה האמורה, מחזיקה כעת שיכון ובינוי בכ-88.4% מהון המניות של סקום, מזה כ-86.6% באמצעות שיכון עובדים וכ-1.8% באמצעות שיכון ובינוי מימון.



על פי הערכות, מי שמכרו לשיכון ובינוי את חבילת המניות בסקום הינן קופות הגמל של בנק הפועלים, אשר החזיקו עד לאחרונה בחבילת מניות בהיקף של למעלה מ-2.3 מיליון מניות.



שיכון ובינוי סיימה את הרבעון השני עם גידול של כ-8% בהיקף ההכנסות שלה בשעה שאלה צמחו לכ-1.05 מיליארד שקל. בשורה התחתונה הציגה החברה רווח נקי של כ-14.3 מיליון שקל - ירידה של כ-70% לעומת הרווח שהושג ברבעון השני של שנת 2001.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully