וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותף חדש ברשת החברתית הגאה moovz: עברי לידר

5.5.2015 / 18:09

לידר אמור להתמקד בקידום תוכן הקשור לקהילה הגאה בעולם וכן ליצור שיתופי פעולה עם מובילי תרבות גאה. "יש לי עניין גדול להיות שותף ברשת ששמה לה למטרה לייצר מקום שבו אנשים מקהילה הגאה העולמית ייצרו אינטראקציה חופשית ובטוחה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשת החברתית הבינלאומית לקהילה הגאה, moovz, הודיעה כי שותף חדש הצטרף לבעלי החברה: הזמר עברי לידר. במסגרת מעורבותו בחברה אמור לידר להתמקד בקידום תוכן הקשור לקהילה הגאה בעולם ולכן ליצור שיתופי פעולה עם מובילי תרבות גאה. בנוסף צפוי לידר לפתח את הפעילות בישראל של הרשת החברתית.

Moovz הוקמה לפני שנה בדיוק על-ידי אינטראקטינג טכנולוג'י, שייסדו ניר חכמוב וליאב אליאש, וזוכה להצלחה בינלאומית. עד כה צברה כ-400 מיליון אינטראקציות בין משתמשים ויותר מ-10 מיליון פוסטים ותגובות, ולדברי המייסדים מצטרפים אליה בכל יום אלפי חברים חדשים.
לידר מסר כי "אני רואה חשיבות רבה בהקמתה של רשת חברתית ייעודית שמחברת תחומי עניין ועולמות תוכן בין אנשים בעלי מכנה משותף. באופן מובן , יש לי עניין גדול להיות שותף בבנייתה של רשת חברתית המיועדת לקהילת ה-LGBT, רשת ששמה לה למטרה לייצר מקום שבו אנשים מקהילה הגאה העולמית ייצרו אינטראקציה חופשית ובטוחה בתחומי עניין משותפים".

מייסדי החברה ניר חכמוב וליאב אליאש, אמרו כי "moovz היא קומבינציה של מאפיינים רבים המוכרים לנו מהרשתות החברתיות המובילות יחד עם מאפיינים חדשים ומלהיבים המתחברים למאפייני הקהילה עצמה. מטרתנו היא לחבר את הקהילות הגאות המקומיות ברחבי העולם ולהפוך אותן לקהילה גאה גלובאלית מאוחדת ותוססת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully