וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית בנק הפועלים - מעכשיו גם בשעונים של אפל

11.5.2015 / 12:23

באמצעות האפליקציה יוכלו לקוחות הבנק לצפות בשעון של אפל ביתרת חשבונם ובהוצאות הצפויות עד סוף החודש - מבלי להקליד את פרטי הזיהוי לחשבונם

השעון החכם של אפל, ספטמבר 2014. AP
השעון החכם של אפל, ספטמבר 2014/AP

בנק הפועלים הודיע על השקת אפליקציית Poalim SmartWatch המותאמת גם לשעונים החדשים של חברת אפל, בנוסף לשעוני סמסונג Gear שהושקה בשנה שעברה.
האפליקציה החדשה מאפשרת ללקוחות הבנק בעלי סמארטפונים תומכים של חברת Apple, לצפות במבט מהיר ביתרת חשבונם העדכנית ובהוצאות הצפויות עד סוף החודש, והכל על גבי מסך השעון שעל פרק כף ידם, ומבלי להקליד את פרטי הזיהוי לחשבונם.

מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים מסרה כי: "לקוחותינו רגילים לפגוש את חשבון הבנק שלהם במגוון פלטפורמות: באתר הבנק במחשב, באפליקציות בסמארטפונים שבכיס, ומאז השקת השעונים החכמים – גם באפליקציה ייעודית בשעון שעל ידם.

"היכולת לצפות בנתוני החשבון בשעון החכם מהווה המשך טבעי לשירות 'מבט מהיר', שהושק באפליקציית 'ניהול החשבון' בסמארטפון, המאפשר ללקוחות לקבל תמונת מצב של החשבון, ולראשונה בבנקאות גם לצפות בתחזית ההוצאות הצפויות בחשבון, והכול בנגיעה אחת".

אתי בן זאב, מנהלת אגף הפיתוח בבנק הפועלים: "תחום הטכנולוגיה הלבישה ממשיך להתרחב, ועוד חברות משיקות שעונים חכמים משלהן. אפליקציית השעון החדשה מצטרפת למגוון האפליקציות הסלולריות של הבנק המאפשרות ללקוח לנהל את חשבונו גם באמצעות מכשירים הצמודים אליו ביומיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully