וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הענקית ההודית Infosys מחפשת השקעות ורכישות בישראל

רועי גולדנברג

11.5.2015 / 14:18

החברה מינתה את ג'ייקוב קליין, סגן נשיא בכיר מ-SAP, להיות אחראי על הנושא בארץ ■ החברה מתכוונת להשקיע לפחות 125 מיליון דולר בסטארט-אפים מישראל ומהודו

Infosys. AP
Infosys/AP

שלושה חודשים אחרי שהודיעה על רכישת Panaya הישראלית ב-200 מיליון דולר, ענקית ה-IT ההודית Infosys, מתכננת להעמיק את אחיזתה בישראל. ב-Infosys מסתכלים מקרוב על השוק הישראלי ומתכננים לבצע בזמן הקרוב השקעות בסטארט-אפים ואף רכישות נוספות.

על-פי דיווח באתר The Economic Times, מנכ"ל Infosys, ד"ר וישאל סיקה, גייס לשורות החברה את ג'ייקוב קליין, סגן נשיא בכיר בחברת SAP, ומינה אותו לסגן נשיא לפיתוח תאגידי בישראל והגורם שיאתר הזדמנויות להשקעות ולרכישות סטארט-אפים בישראל. קליין, מציינים ב-The Economic Times, שימש בתפקיד דומה ב-SAP ועזר לחברה לבחון הזדמנויות בישראל באמצעות זרוע ההשקעות SAP Ventures.

ב-Infosys מתכוונים להשקיע לא מעט בחדשנות הישראלית. על-פי דיווח של האתר מחודש מארס האחרון, חברת Infosys, שהוקמה לפני 34 שנה ושנסחרת בבורסה של ניו יורק לפי שווי של כ-35 מיליארד דולר, מתכוונת להשקיע לפחות 125 מיליון דולר מתוך קרן חדשנות של 500 מיליון דולר במדינות כמו הודו וישראל כדי למצוא יזמות יוצאת דופן.

יש לציין כי המינוי של קליין הוא הגיוס ה-16 במספר של בכירים מחברת SAP, שהעביר סיקה לשורות החברה ההודית מאז הוא עצמו הגיע משם באוגוסט אשתקד.

כאמור, חברת Infosys רכשה בפברואר האחרון את חברת Panaya, שהוקמה ב-2006 על-ידי יוסי כהן ושנוהלה עד הרכישה על-ידי דורון גרסטל. משרדי Panaya ברעננה מהווים את מרכז הפיתוח הראשון של Infosys בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • סטארט-אפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully