וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלתא מרחיבה פעילותה במגזר החשמל: תקים תחנת כוח בקיבוץ טירת צבי בהשקעה של כ-5 מיליון דולר

אלי דניאל

24.9.2002 / 9:41

התחנה תוקם במשותף ע"י חברת הבת אינטר-אלקטריק וחברת טלמניע; תספק חשמל בהיקף של 4.9 מגה-וואט לשעה; הקמתה של תחנת הכוח תתבצע בשיטת ה-B.O.O



חברת מלתא-אינטר תעשיות , הנמצאת בשליטת אריה קורוטקין, יוסי הומל, אלי כהן ויורשי עודד הומל ז"ל, מדווחת היום כי החברה הבת, אינטר אלקטריק התקנות, הנמצאת בשליטתה ובבעלותה המלאה, תקים בצוותא עם חברת טלמניע, תחנת כוח בקיבוץ טירת צבי בהשקעה של כ-5 מיליון דולר.



תחנת הכוח תספק חשמל בכמות של 4.9 מגה-וואט לשעה וכתוצר לוואי של ייצור החשמל היא תפיק קיטור בכמות של 2.5 טון לשעה ומים חמים לחימום המדגה בכמות של 400-800 מ"ק לשעה. הקמתה של התחנה תתבצע בשיטת ה-B.O.O - Build-Operate-Own כך שבתום תקופת ההפעלה תעבור התחנה לרשות היזמים.



בחברה מציינים כי ההסכם שנחתם עם הקיבוץ הינו הסכם ראשוני ופרטי ההתקשרות יסוכמו בתוך חודשיים, ומוסיפים כי ביצוע הפרויקט מותנה בהשגת המימון הדרוש להקמת תחנת הכוח, כמו גם בקבלת אישור משרד התשתיות הלאומיות וחברת החשמל.



מלתא סיימה את הרבעון השני של שנת 2002 עם הכנסות ממכירות וביצוע עבודות בהיקף של כ-26.3 מיליון שקל, בדומה להכנסות ברבעון המקביל. בשורה התחתונה הציגה החברה הפסד רבעוני של 554 אלף שקל, וזאת בהשוואה לרווח של 368 אלף שקל שהושג ברבעון השני של שנת 2002.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully