וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן אדמונד י' ספרא תתרום 30 מיליון דולר למרכז לחקר המוח

12.5.2015 / 14:39

מדובר בתרומה לשלב השניבפיתוח מרכז אדמונד ולילי ספרא למדעי המוח (ELSC) באוניברסיטה העברית בירושלים. "נמשיך להוביל את המחקר בתחום ולתרום להתפתחות האנושות לדורות הבאים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חמש שנים לאחר התרומה הראשונית של 20 מיליון דולר להקמת מרכז אדמונד ולילי ספרא למדעי המוח (ELSC) באוניברסיטה העברית בירושלים, קרן אדמונד י' ספרא, אישרה מענק נוסף של 30 מיליון דולר, והשלימה מענק של 50 מיליון דולר מתוך סכום כולל של 150 מיליון דולר עבור התקציב הראשוני של המרכז. התרומה תשמש להקמה של ELSC, מרכז חדשני שבו גישות שונות למדעי המוח ייחקרו על ידי צירוף של החוקרים המובילים בעולם בתחומי המחקר שלהם.

נשיא האוניברסיטה העברית פרופ' מנחם בן-ששון, אמר: "אנחנו אסירי תודה לגב' לילי ספרא וקרן אדמונד י' ספרא על המשך התמיכה בשלב הבא של מחקר המוח באוניברסיטה העברית. המנהיגות שלהם בהובלת יוזמה היסטורית זו, להקמת המרכז, תבטיח כי מרכז אדמונד ולילי ספרא למדעי המוח ימשיך להוביל את המחקר בתחום ולתרום להתפתחות האנושות לדורות הבאים".

הגברת לילי ספרא, יו"ר קרן אדמונד י' ספרא, ותומכת של פרויקטי מחקר במדעי המוח בעולם אמרה כי "הבנה של המסתורין של המוח תלויה בתמיכה בחוקרים הטובים ביותר בעולם שמעודדת שיתוף פעולה יעיל. אני גאה להיות מסוגלת לתמוך במטרה אצילית שכזו, שתשפר את הטיפול ואת איכות החיים של חולים רבים כל כך הסובלים ממחלות של המוח".

ראש מרכז ELSC פרופ' אילון ועדיה אמר כי "מרכז אדמונד ולילי ספרא למדעי המוח נולד לפני חמש שנים, בזכות חזון של נשיאי האוניברסיטה פרופ' מנחם מגידור ופרופ' מנחם בן ששון, חוקרי מוח באוניברסיטה ובזכות היוזמה ותחושת השליחות של הגב' לילי ספרא וקרן אדמונד י' ספרא. מרכז ELSC כבר רכש מוניטין ברחבי העולם כמרכז של מצוינות, אך פנינו לאתגרי העתיד".

  • עוד באותו נושא:
  • חקר המוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully