וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AOL מסבירה למה נמכרה לוריזון ב-4.4 מיליארד דולר

12.5.2015 / 17:39

AOL טוענת: המיזוג עם ורייזון ייצור את הגוף הטכנולוגי החזק ביותר בעולם

מנכ"ל AOL טים ארמסטרונג ב-2009. AP
מנכ"ל AOL טים ארמסטרונג ב-2009/AP

וריזון רוכשת את חברת AOL תמורת 4.4 מיליארד דולר לאחר שבתקופה האחרונה נפוצו שמועות רבות על כך שהמנכ"ל טים ארמסטרונג מנסה למכור את החברה.

בחודש ינואר היו דיווחים על כך שוריזון מנסה לקנות את AOL. העסקה מעניינת כי AOL היא ענקית פרסום מקוונת עם מספר עוגני מדיה חזקים כמו "האפינגטון פוסט" ו"טק קראנץ'", בעוד שוריזון היא ספקית תקשורת אלחוטית עם דריסת רגל בטלוויזיה באמצעות סיבים אופטיים.

אז מדוע החליטה וריזון לקנות את AOL? הנה ההסברים של AOL לבעלי המניות (ההסבר האחרון הוא המעניין ביותר):

1. השילוב בין שתי החברות הוא ברמה של מיזוג פייסבוק וגוגל: וריזון חולשת על 70% מהתעבורה באינטרנט דרך 1.5 מיליארד מחשבי PC, טלוויזיות וסמארטפונים.

2. המיזוג יוצר כוח אדיר בפלטפורמות מובייל, וידיאו ורשתות חברתיות.

3. וריזון מובילה בווידיאו במובייל ואילו AOL מובילה בפרסום וידיאו מקוון, כך שהשילוב בין שתי החברות יוצר לטענת החברה את הגוף הטכנולוגי החזק ביותר בעולם.

4. איחוד החברות ייצור פלטפורמת מדיה עוצמתית מבחינה טכנולוגית.

5. בעלי המניות של AOL קיבלו תשואה של כ-150% על ההשקעה שלהם במהלך המהפך שעברה החברה, וכעת המיזוג עם וריזון יכפיל את נתח הפרסום המקוון במובייל ובטלוויזיה.

נציין, כי ל-AOL יש פעילות בישראל: היא מעסיקה כיום 150 עובדים בארץ באמצעות 4 פעילויות שונות - תחום הווידאו שמהווה כיום מנוע הצמיחה של החברה העולמית, חברות רליג'נס וקונברטו אשר נרכשו על ידה במהלך השנים, ותכנית ליווי סטארט-אפים בשם נוטילוס. מרכז הפיתוח בישראל אחראי כיום על פיתוח המוצרים של תחום הווידאו, בהם אדפטציה של תכני הווידאו לפלטפורמות הדיגיטליות החדשניות כגון apple.tv.

  • עוד באותו נושא:
  • וריזון
  • aol

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully