וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמינה חבילה בדואר שליחים - ותיאלץ לאסוף אותה בעצמה

דנה נחום

13.5.2015 / 9:37

א' הזמינה חבילה בדואר שליחים, אך לא קיבלה את ההודעה הראשונה על מועד המסירה. לאחר ההודעה השנייה, יצרה קשר עם שירות הלקוחות של הדואר - ונשלחה לאסוף את החבילה בעצמה מבני ברק. דואר ישראל: "נעשו שלושה ניסיונות מסירה לנמען"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
מספר הטלפון שאליו הופנתה על ידי נציגת הדואר היה שגוי. א' טרחה ומצאה מספר טלפון אחר בעצמה – אך נתקלה במענה אוטומטי שמנתק את השיחה לאחר כ-10 שניות

תוכנית ההבראה ושיפור השירות בדואר ישראל אמנם כבר אושרה, אך המקרה הבא מראה כי עדיין רחוקה הדרך: השבוע קיבלה א' מתל אביב הודעה לביתה כי מצפה לה חבילה ועליה ליצור קשר טלפוני לתיאום המסירה. על גבי הפתק צוין כי מדובר בהודעה שנייה בעניין – אלא שא' לטענתה לא קיבלה את ההודעה הראשונה. כשיצרה קשר עם דואר ישראל נאמר לה כי משום שקיבלה שתי הודעות – עליה להגיע בעצמה לסניף הדואר המרכזי בבני ברק על מנת לאסוף את החבילה. יצוין כי בעת הרכישה נכללה עלות המשלוח באמצעות שליח בעלות הסופית.

א' הסבירה לנציגת הדואר כי לא קיבלה כל הודעה מוקדמת ולפיכך תהתה מדוע עליה לאסוף את החבילה בעצמה – בעיקר לאחר שכבר שילמה על המשלוח. היא נענתה כי נציג החברה ייצור עמה קשר לבירור הנושא, אך לדבריה איש מטעם הדואר לא עשה זאת. כשלמחרת יצרה שוב קשר עם שירות הלקוחות, נאלצה להמתין זמן ארוך ולבסוף הופנה לנציבות הפניות הארצית של דואר ישראל. ואולם, מספר הטלפון שאליו הופנתה על ידי נציגת הדואר היה שגוי. א' טרחה ומצאה מספר טלפון אחר בעצמה – אך נתקלה במענה אוטומטי שמנתק את השיחה לאחר כ-10 שניות. בצר לה העלתה א' פוסט נזעם בפייסבוק שבו תיארה את השתלשלות העניינים, ורק אז זכתה לתגובה – גם היא בפייסבוק – כי העניין בטיפול.

מדואר ישראל נמסר בתגובה: "מבדיקה שקיימנו עולה כי נעשו שלושה ניסיונות מסירה לנמען, בתאריכים ה- 4, 5 וכן ה- 10 במאי. באף אחת מהפעמים הנמען לא היה בבית והושארו הודעות. יצוין כי על פי תנאי השירות, כבר לאחר שני ניסיונות מסירה שלא צלחו, הלקוח מתבקש להגיע לקבל את דבר הדואר ממוקד השליחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully