וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניות ברשת: מוצרים לתינוק שיחסכו לכם אלפי שקלים

עדיה פיטרמן

13.5.2015 / 14:09

כל הורים טריים יודעים כי השמחה כרוכה גם בהוצאות ענק על כל צורכי הרך הנולד. המחירים הגבוהים במיוחד בישראל הופכים את הוצאות אלה למכבידות במיוחד. כך תוכלו לחסוך אלפי שקלים בהקלקת עכבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוצרי תינוקות הם מהיקרים בישראל, ובתקופת מחאות יוקר המחייה עמדו לא פעם במוקד העניין התקשורתי. היכולת להזמין כיום בקלות ברשת מחנויות מעבר לים, מגוון מוצרים לתינוקות - מבקבוקים, דרך בגדים, צעצועים ומוצרי טיפוח, הפכה את האפשרות לקנות בזול לנגישה מאי-פעם. כל עוד שומרים על עלות חבילה (כולל משלוח) של 75 דולר, אין כל תשלום של מסים, והקנייה הופכת משתלמת וקלה. ריכזנו עבורכם מגוון אתרים שבהם אפשר למצוא כמעט כל מה שאתם צריכים עבור התינוק או התינוקת שלכם, במחירים הנמוכים משמעותית מישראל – לרוב במאות אחוזים.

מוצרי האכלה וטיפוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Chemistdirect - אתר בריטי שהוא פארם גדול, ובו כל מה שניתן למצוא בחנויות הפארם, כולל מוצרים לתינוקות. בקנייה מישראל אין תשלום מע"מ. המחיר מתעדכן בעת התשלום כאשר מזינים את ארץ המשלוח, לכן עד לרגע העדכון יש לזכור להוריד 16% ממחיר המוצרים. מחיר המשלוח משתנה בהתאם למשקל. בחבילה קלה עלותו כ-20 שקל.

מחירים לדוגמה: זוג פטמות לבקבוק טומי טיפי ב-20 שקל. בישראל עלותם יותר מכפליים. מארז של זוג מוצצי MAM ב-24 שקל. בישראל עלותם בערך כפליים.

iherb –אתר אמריקאי המוכר בעיקר מוצרים טבעיים ואורגניים, ובו מחלקת תינוקות לא קטנה. המשלוח לישראל בעלות של 15.5 שקל (4 דולרים), ובקנייה מעל 20 דולר המחיר יורד ל-8 שקלים (2 דולרים). חשוב להקפיד להזמין חבילה עד 1.8 ק"ג. ניתן למצוא בו מוצרי טיפוח והאכלה, חטיפים בריאים לתינוקות, ואף צעצועים כמו נשכנים וצעצועי אמבטיה.

מחירים לדוגמה: מעמד לייבוש בקבוקים של מנצ'קין, 30 שקלים. בישראל מייבשי בקבוקים של החברה נמכרים ב-50-100 שקל. נשכן של green sprouts ב-15 שקל. בישראל נמכר בדיאדה במחיר כפול.

Vitacost - אתר אמריקאי שמוכר מוצרי קוסמטיקה, ויטמינים, מוצרי אוכל, גם טבעיים, מוצרי פארם ומוצרי תינוקות. עלות משלוח היא 42 שקל (10.99 דולר) לחבילות עד משקל 1.63 ק"ג. המשלוח משתלם כשעושים קנייה מרוכזת של כמה מוצרים זולים.

מחירים לדוגמה: מארז זוג מוצצי אוונט ב-22 שקל. מחירם בישראל כפול ועומד על 50 שקל בממוצע. מחלק מנות של מנצ'קין ב-13 שקל. בישראל מחירו כפול. כפיות גמישות של מנצ'קין ב-17 שקל. בישראל מחירן כפול.

Echemist – אתר בריטי. המשלוח חינם בקנייה מעל 20 פאונד. בקנייה עד 10 פאונד המשלוח בעלות של 1.5 פאונד (9 שקלים), בקנייה מ-10 ועד 20 פאונד המשלוח בעלות של פאונד אחד (שישה שקלים).
בהזמנה מישראל לא משלמים מע"מ, לכן המחירים הסופיים יהיו פחות 16%. ניתן לצפות במחירים בלי במע"מ על-ידי לחיצה על הכפתור Show price ex. VAT הנמצא בחלק העליון השמאלי של האתר, מעל הלוגו.

מחירים לדוגמה: כוס שתיה של אוונט ב-12.5 שקל. בישראל מחירה כ-40 שקל בממוצע. זוג מוצצי אוונט במארז, במחיר של 24 שקל. בישראל מחירם כפול.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

צעצועים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המקומות לחפש ולמצוא צעצועים הם איביי ועליאקספרס. צריך לזכור שמדובר בקנייונים וירטואלים בהם חנויות רבות ומוכרים שונים, להם מוצרים דומים עם מחירים שונים, תנאי משלוח שונים ובעיקר דירוגים הקובעים את אמינותם, לכן חשוב לבדוק את כל אלו כולל חוות דעת על המוכר ועל המוצר המסוים. לאחר המיון אפשר למצוא צעצועים במחירים הנמוכים בחצי אם לא יותר, מבישראל.

מחירים לדוגמה: מובייל חיות למיטת תינוק, 82 שקל ומשלוח חינם. בישראל מוביילים מסוגים שונים עולים באזור ה-200 שקלים. מרבה רגליים מנגן של למאז, 46 שקל ומשלוח חינם. בישראל נמכר הצעצוע בשילב ב-99 שקל.

בחנות Babykingdom בעליאקספרס אפשר למצוא מגוון צעצועים רכים בזול, וגם בגדי תינוקות של המותג האמריקאי קרטרס, וציוד נלווה נוסף. חשוב לבדוק את עלות המשלוח – לא בכל הפריטים בחנות הוא בחינם.

מחירים לדוגמה: בובת ינשוף רכה עם מרקמים שונים, נפתחת ומחביאה חלקים נוספים, במחיר של 33 שקל ומשלוח חינם. יש גם בדמות קוף, כלב, כבשה ודובי. בישראל בובה דומה עולה בדיאדה 79 שקל.

בגדים וחיתולי בד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבגדי תינוקות וילדים האתר הבריטי נקסט הוא הכתובת. לא מדובר בקניון כמו איביי ועליאקספרס, עם חנויות ומוכרים שונים שצריך לחפש את המדורגים טוב מבניהם, לברר חוות דעת ואת תנאי המשלוח שונים – מדובר ברשת בריטית לבגדי נשים, גברים ילדים ותינוקות, אקססוריז ומוצרים לבית, באיכות טובה וידועה מראש. בגדי הילדים והתינוקות הם המקום בו המחירים משתלמים ביותר, במיוחד בהשוואה לרשתות דומות בארץ כמו גולף קידס, פוקס קידס ושילב. המשלוח לישראל חינם בקנייה מעל 75 שקל.

מחירים לדוגמה: בגדי גוף שרוול ארוך, מארז חמישה לבנים ב-45 שקל באתר הבריטי nextdirect. בשילב, שלישיית בגדי גוף דומים ב-89.90 שקל, ובקסטרו זוג ב-59.90 שקל.
בגדי גוף שרוול קצר, מארז חמישה לבנים ב-36 שקל. בדלתא חמישייה דומה עולה 100 שקל.

חיתולי בד ניתן למצוא באתרי הענק כמו עלי אקספרס.
מחירים לדוגמה: חיתולי טטרא גדולים/ שמיכות מעטפת של המותג Aden and Anais, ב-31 שקל לאחד. בישראל ברשת דיאדה נמכרים במארזים (זוג/שלישיה/רביעייה), במחיר של 67-99 שקל לאחד.

ציוד נלווה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוצרים נלווים כמו תיקי החלתה או מנשאים, אפשר למצוא באיביי, עליאקספרס ובאמזון. באמזון ניתן למצוא מנשא בייבי-ביורן בחצי מחיר מישראל, אך אמזון לא שולחים לישראל, לכן המשלוח נעשה לכתובת וירטואלית באמצעות אתרים כמו BUY2USA. באתר BUY2USA ניתן להכניס כל לינק למוצר מאמזון ולקבל שקלול של העלויות כדי לברר את המחיר הסופי (משלוח לכתובת בארה"ב, ממנו לישראל כולל כל המסים).

מחירים לדוגמה: מנשא בייבי-ביורן ב-305 שקלים מחיר משוקלל. זאת לעומת המחיר בישראל - 485 שקל לדגם אוריג'ינל. באיביי ניתן למצוא מנשא (דמוי המנשא של חברת ארגו) ב-54 שקל. מנשאים דומים בישראל עולים מאות שקלים. בעליאקספרס ניתן למצוא מנשא צד ב-33 שקלים. גם מנשאים מסוג זה עולים בישראל מאות שקלים.

תיקי החתלה יש בשפע בעליאקספרס. מחירם של תיקי החתלה בישראל נע בממוצע בין 200-600 שקל. בעליאקספרס אפשר למצוא במחיר נמוך במאות אחוזים.

מחירים לדוגמה: תיק בדוגמת כוכבים במגוון צבעים, ב-85 שקל ומשלוח חינם. תיק עם דוגמת ענפים במגוון צבעים, ב-64 שקל ומשלוח חינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully