וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה!שופס ימכור נעליים במחיר נמוך בעד 35% - ביבוא מקביל

14.5.2015 / 12:03

באחרונה החל אתר המכירות ביבוא מקביל של מותגי נעליים ידועים בהם אסיקס וניו באלאנס. מנכ"ל וואלה!שופס, אלי לביא: "מדובר בפעם הראשונה שבה אנו מביאים את המותגים המובילים בעולם ביבוא מקביל - והמגמה תתרחב בחודשים הקרובים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נעלי ניו באלאנס/מערכת וואלה, צילום מסך

אתר המכירות וואלה!שופס החל למכור מותגי נעליים פופולריים במחירים הנמוכים בעד 35% ממחירי השווק בישראל. זאת, בעקבות יבוא מקביל שבו החל האתר של מותגים ידועים דוגמת אסיקס, ניו באלאנס, סלומון, רוקפורט וברוקס.

כך, למשל, מציע וואלה!שופס ניו באלנס גברים דגם 990 ב-629-649 שקל, לעומת מחירן הממוצע – 850 שקל; ניו באלנס נשים דגם 480W יימכרו ב-259 שקל, לעומת 400 שקל; נעלי רוקפורט מדגמים שונים יימכרו באתר ב-299-489 שקל לעומת 700-800 שקל בחנויות, ועוד.

יבוא מקביל הוא ערוץ יבוא הנעשה שלא באמצעות היבואן הרשמי המחזיק בזיכיון המקומי לשיווק מותג מסוים שאותו קיבל מהיצרן. מדובר לרוב ביבוא דרך גורם שלישי שרכש את המוצר מהיצרן הרשמי או מיצרן משנה – ומוכר אותו במחיר נמוך יותר.

מנכ"ל וואלה!שופס, אלי לביא, מסר כי "קנייה של מותגי נעליים ברשת נהפכת נפוצה יותר ויותר. הצרכן מכיר בדרך כלל את הנעל הנרכשת מבדיקה בחנות פיסית או מנעל קודמת, ובכך מקטין את החסם של קנייה שאינה מתאימה למידת הרגל. מדובר בפעם הראשונה שבה אנו מביאים את המותגים המובילים בעולם ביבוא מקביל ולא דרך יבואן רשמי - מגמה שתתרחב בחודשים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully