וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל לינץ' החליף את ראשי מחלקות המחקר באירופה וביפאן

עפרה שלו

24.9.2002 / 15:43

בנק ההשקעות הדגיש כי השינויים בדרג ההנהלה הם חלק מתוכנית לצמצום בהוצאות; מוקדם יותר החודש פוטרו שני מנהלים בכירים שסירבו להעיד על חלקם בעסקות עם חברת אנרון



מריל לינץ' החליף את ראשי מחלקות המחקר באירופה וביפאן כחלק מתוכנית גלובלית לארגון מחדש, שנועדה לצמצם את הוצאות חברת ני"ע על רקע ההאטה בהכנסות. טים הדארט, ראש מחלקת ני"ע באירופה, וקיוהיסה אוטה יעזבו את בנק ההשקעות כבר בחודש הקרוב.



בראש הפעילות של מריל לינץ' ביפאן, במדינות נוספות באסיה ובאוסטרליה יעמוד סיימון ברוקהאוס. רני מק'קונוכי יעמוד בראש חטיבות מחקר של ני"ע באירופה, אפריקה והמזה"ת.



בהודעת החברה הודגש כי השינויים בדרג ההנהלה נועדו על מנת לסייע בצמצום העלויות. לאחרונה נדרש מריל לינץ' לשלם קנס של 100 מיליון דולר ליישוב תביעה בגין הטעיית משקיעים. כמו כן, נדרש הבנק להפריד את עסקי החיתום מחטיבת מחקר ני"ע. מוקדם יותר החודש פיטר מריל לינץ' שני מנהלים בכירים שסירבו להעיד על חלקם בעסקות עם חברת אנרון.



ברבעון השני, במהלכו רשם צמיחה של 17% ברווח, פיטר מריל לינץ' 1,800 עובדים. בשנה שעברה פיטר בנק ההשקעות 15 אלף עובדים, וסגר את מרבית סניפיו ביפאן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully