וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות ני"ע: רובננקו תוכל להכיר ברווח הון ממכירת הנדל"ן לדורי הנדסה רק במועד תשלום מלוא התמורה

אלי דניאל

24.9.2002 / 15:45

העסקה אמורה ליצור לרובננקו רווח הון של כ-3.7 מ' ש'; המשמעות - רובננקו עדיין לא עומדת בכללי השימור של הבורסה



רשות ניירות ערך דחתה את טענתה של חברת הנדל"ן רובננקו , הנמצאת בשליטת שמואל רובננקו, לפיה בעקבות העסקה עליה חתמה עם חברת א.דורי הנדסה , היא עומדת בכללי השימור של הבורסה. בשל כך, החברה פועלת להגדיל את כמות המניות אותה היא מתכוונת להקצות לבעל השליטה בה, במסגרת ההקצאה הפרטית אותה היא מתעתדת לבצע.



כזכור, לפני כשבועיים מכרה החברה לדורי הנדסה חלק מזכויותיה בקרקע חקלאית בשטח של כ-30.6 דונם עליה עתיד לקום פרויקט אם המושבות ה' בפתח תקווה, בתמורה לכ-3.4 מיליון דולר, מזה כ-500 אלף דולר ישולמו עד ל-29 בספטמבר 2002 והיתרה תשולם בתוך שנתיים או במועד אישור התב"ע, במידה ומועד זה יחול קודם לכן. עסקה זו אמורה ליצור לרובננקו רווח הון של כ-3.7 מיליון שקל, בגינו היתה מכירה בקרן הון חיובית שמכסה את הגירעון בהון העצמי של החברה ואף מאפשרת לה להגיע להון עצמי של 2 מיליון שקל.



רשות ניירות ערך הודיעה לרובננקו כי היא אינה מקבלת את גישתה לפיה ניתן להכיר באופן מיידי בקרן הון חיובית בגובה רווח ההון הנובע ממכירת המקרקעין, ולגישתה ניתן יהיה להכיר בקרן ההון רק כאשר תתקבל יתרת התמורה מדורי הנדסה. כמו כן, רשות ניירות ערך הודיעה לחברה כי ההתקשרות עם דורי הנדסה היתה אמורה לקבל את אישורה של האסיפה הכללית של החברה, אם כי ברובננקו דוחים טענה זו.



רובננקו סיימה את הרבעון השני של שנת 2002 עם הכנסות של כ-40 מיליון שקל ועם רווח של כ-3.6 מיליון שקל. נכון לתום הרבעון השני עמד הגירעון בהונה העצמי של החברה על כ-2.4 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully