וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך לבחירת מזגן לקיץ הישראלי

17.5.2010 / 9:40

מזגן הפך כבר מזמן לפריט חובה בכל בית ובעיקר כאשר מדובר בקיץ הישראלי החם. לפני שאתם בוחרים את המזגן המתאים לכם, כדאי לשים לב למספר נקודות חשובות. המדריך לבחירת המזגן הנכון לקיץ הישראלי

אאוטבריין.
אאוטבריין

לפני שבוחרים מזגן לבית החדש, יש מספר פרמטרים שיש לקחת בחשבון. אסף גריס סמנכ"ל שיווק חברת טורנדו מוצרי צריכה, המשווקת את מזגני טורנדו ו-Saga, מעניק טיפים מקצועיים לבחירת מזגן.

1. התאימו את עיצוב המזגן לביתכם – אם בעבר מזגן נחשב ל 'קופסא לבנה' שלא מוסיפה לסלון ביתכם, כיום תוכלו לבחור מזגן בנראות מודרנית, שיהווה חלק מהעיצוב הכולל של הסלון או החדר. יש מגוון רחב של מזגנים בעיצובים שונים ובגוונים שונים שתוכלו להתאים לעיצוב ביתכם. כך לדוגמא Legend Design הינו מזגן שטוח המשווק בצבע שחור. בנוסף יש את סדרת Legend Multi Inverter עם מנוע אחד ויחידות נסתרות, הניתנות להתקנה כך שהמזגן מקבל חזות של תריס דקורטיבי.

2. דרשו וקבלו ייעוץ מקצועי- לפני כל רכישת מזגן, חשוב לדרוש ייעוץ מקצועי. סוג המזגן המתאים עבורכם נקבע על ידי פרמטרים רבים: שטח המיזוג, מספר האנשים בחלל, אזורים שונים בארץ וכיווני האוויר של החלונות. חשוב שתקבלו החלטה מודעת לגבי מה חשוב לכם יותר בבחירת מזגן: שיהיה חסכוני בחשמל או אולי מזגן מעוצב. ייעוץ בטרם הרכישה יוודא כי ביצעתם את הרכישה המתאימה עבורכם לחלל הנדרש. רוב המשווקים מעניקים ייעוץ מקצועי בתשלום, אך קיימות רשתות שיווק מובילות שאינן גובות על כך תשלום (רשת ענק המזגנים, רשת עולם המיזוג ורשת מיזוג נטו).

אאוטבריין.
לא עוד קופסא לבנה

3. בחרו מתקין מוסמך – לפני שאתם בוחרים מתקין מזגנים, ודאו שיש לו מוניטין ושהינו בעל תעודת הסמכה מהחברה ממנה רכשתם את המזגן. על החברה להצהיר כי המתקין עבר הדרכות ומכיר את מזגניה. ברגע שבחרתם בחברה המתאימה לכם, בקשו ממנה המלצה למתקין מוסמך מטעמה.

4. אל תתפשרו בנושא שנות האחריות – לפני רכישת המזגן וודאו את מספר שנות האחריות שמעניקה החברה. האחריות מעידה על אמון החברה באיכות מוצריה ועמידותם לאורך זמן. חברת טורנדו היא החברה היחידה המעניקה 5 שנות אחריות מלאות בדגמי Legend, לעומת אלקטרה ותדיראן המעניקות אחריות הנעה בין שנתיים לשלוש.

5.אל תתפשרו בנושא איכות המוצר – בבחירת מזגן חשוב מאוד לשים לב לתכונות המרכזיות אשר יכולות להשפיע משמעותית על איכות החיים שלכם בבית וכמובן גם על חשבון החשמל, לדוגמא:

א. דירוג אנרגטי – הדירוג האנרגטי קובע את רמת ניצול החשמל של המזגן, וכמובן שרצוי לבחור במזגן עם דירוג אנרגטי A החסכוני ביותר בחשמל. לאורך הקיץ הישראלי הקשה החיסכון יכול להתבטא במאות שקלים.

ב. שקט – כדי שהבית לא יתמלא ברעשים חשוב לבחור מזגן המבטיח פעולה שקטה ונעימה, על אחת כמה וכמה כשמדובר במזגן לחדר השינה. בכל מזגן קיימת סוללת G4 – סוללה ייחודית היוצרת בידוד אקוסטי ובכך מאפשרת עומת מיזוג גבוהה בשקט חרישי.

ג. תכונות מיוחדות – לכל מזגן יש תכונות שונות, אשר יכולות להשפיע על רמת הנוחות שלכם בבית, לדוגמה טכנולוגיית ה- Follow Me של מזגני טורנדו Legend המתאימה את הטמפרטורה בחלל הממוזג בדיוק ע"פ רצון הלקוח בזכות חיישנים הקיימים בשלט הרחוק, המעדכנים את המזגן על הטמפרטורה הרצויה, טכנולוגיית Vertical Swing, המחלקת את זרימת האוויר לאיזור רחב יותר על ידי שילוב של זרימת אוויר אנכית ואופקית. וטכנולוגיית Sleep – תכונת לטמפרטורה יציבה בשעות הלילה המונע מיזוג יתר ובכך מאפשר שינה נעימה וחסכונית בחשמל.

בין הסדרות העונות על כל הקריטריונים המוזכרים נמצאות סדרת מזגני טורנדוLED Super Legend החסכוניים במיוחד בחשמל עם דירוג אנרגטי A, וסדרת '' Tornado Legend A המציעה מגוון רחב של מזגנים החל מ 9,700 BTH (1 כ"ס ) עד 37,450 BTH (4.5 כ"ס) הפועלים מתוך מחשבה על הסביבה ועל חיסכון בחשמל משמעותי עם דירוג אנרגטי A.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
כתבה פרסומית
  • עוד באותו נושא:
  • מזגנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully