וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנאוויס משתתפת בפרויקט שדרוג הרשת בפלאפון בחוזה שהיקפו מספר מיליוני דולרים

שירלי יום-טוב

24.9.2002 / 19:40

חטיבת התמסורת של אי.סי.איי סיפקה לפלאפון את פתרון ה- T::DAX כחלק משדרוג כולל של הרשת על ידי חברת נורטל; יישום החוזה נמשך כבר מספר חודשים



אנאוויס, חטיבת התמסורת של אי.סי.איי טלקום , החלה בחודשים האחרונים ביישום חוזה עם חברת פלאפון במסגרתו מספקת אנאוויס לפלאפון את פתרון ה-T::DAX שבפיתוחה. מאנאוויס נמסר היום כי מדובר בחוזה של מספר מיליוני דולרים והוא מהווה פרויקט גדול עבור החברה.



חברת פלאפון נמצאת כעת במהלך תוכנית שדרוג הרשת הדיגיטלית שלה בטכנולוגיית ה-CDMA, כך שזו תוכל להתאים להעברת שירותי נתונים מתקדמים בעתיד. השדרוג מתבצע על ידי חברת נורטל, כאשר אנאוויס פועלת ישירות מול פלאפון אך עובדת בשיתוף עם נורטל כדי לוודא שקיימת תאימות בין המערכות של שתי החברות. ה-T::DAX מאפשר ניהול גמיש של רוחב סרט, כדי להגדיל את היצע שירותי התקשורת שמספקות חברות בתקשורת ללקוחותיהן.



אנאוויס סיפקה לאחרונה מספר הודעות על חוזים חדשים, ביניהם החוזה עם ספקית התקשורת Intelsat Global Service Corporation - מכרז בו גברה על אלקטל, ושההכנסות ממנו כבר הוכרו בתוצאות אי.סי.איי לרבעון השני של השנה, כך העריכו בבית ההשקעות אוסקר גרוס.



עוד הודיעה לאחרונה החברה על השקת ה-T::CORE - חיבור אופטי לפס רחב מהדור הבא, בהתאם ללוח הזמנים המקורי שהעמידה בשנה שעברה, שכוון להשקה במחצית השנייה של 2002.



אנאוויס דיווחה ברבעון השני על הכנסות של 15.1 מיליון דולר, כ-8% מכלל ההכנסות של אי.סי.איי. מדובר בירידה של 50% מתוצאות הרבעון המקביל וירידה של 5% מהרבעון הראשון. ההפסד התפעולי של החטיבה ברבעון השני של השנה היה 2 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי של 850 אלף דולר ברבעון הראשון של השנה ושל 1.5 מיליון דולר ברבעון המקביל. את ההפסד הנקי המדויק לא ניתן לדעת שכן אי.סי.איי אינה מפרסמת נתונים אלה לגבי החברות הבנות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully