וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ היומי: מניה עם פוטנציאל צמיחה של 30% בהכנסות

18.5.2015 / 7:56

במחלקת המחקר של ברקליס ממליצים "תשואת יתר" על מניית קורנית דיגיטל במחיר יעד של 18 דולר. מחיר היעד למניה עשוי להגיע גם ל-21 דולר

מדפסת קורנית דיגיטל. יחצ, גלובס
מדפסת קורנית דיגיטל/גלובס, יחצ

חברת Kornit Digital ( 15.6 +2.03% ) נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של כ-464 מיליון דולר. החברה הונפקה לראשונה בתחילת אפריל במחיר של 10 דולר למניה, ומאז מנייתה עלתה ב-56%. קורנית מפתחת, מעצבת ומשווקת פתרונות הדפסה לתעשיית הטקסטיל.

החברה פרסמה באחרונה את הדוחות הכספיים הראשונים שלה כחברה ציבורית, כשהציגה ברבעון הראשון הכנסות ורווח נקי גבוהים מהצפי שלנו. רווחיות גולמית גבוהה מהצפוי תרמה לרווח גבוה יותר, על רקע תמהיל מוצרים שכולל יותר פתרונות של מערכות High-end ושיפור בהכנסות משירותים.

הרווח הנקי למניה הסתכם ברבעון הראשון ב-8 סנט, בחישוב על בסיס מספר המניות שהיו לקורנית לפני ההנפקה; אם מתייחסים למשפר המניות בהנפקה, הרווח הנקי הסתכם ב-3 סנט.

בהתבסס על תחזית החברה, אנחנו משאירים ללא שינוי את התחזיות שלנו לרבעון השני, וממשיכים לצפות להכנסות של 21.5 מיליון דולר. להערכתנו, שולי הרווח התפעולי יגדלו מ-5.9% ל-7.5%. תוצאות הרבעון הראשון שפרסמה קורנית, והתחזיות של החברה להמשך, תומכות בתזת ההשקעה שלנו, אשר לפיה קורנית מאפשרת לבסיס הלקוחות שלה "להיות דיגיטליים" ויש לה הזדמנות צמיחה רב-שנתית לפניה.

אנחנו ממליצים על המניה "תשואת יתר", על בסיס ההזדמנויות המשמעותיות בשוק בטווח הקרוב, עם השקות צפויות של מוצרים חדשים שיביאו לאפסייד. אנו צופים צמיחה של 30% בהכנסות קורנית עד לשנת 2017 לצד התרחבות מהותית של שולי הרווח.

מחיר היעד שלנו למניה הוא 18 דולר - גבוה בכ-15% ממחיר המניה בנאסד"ק. מחיר היעד מבוסס על מכפיל EV/Revenue של 4.1 לשנת 2016.

בתרחיש של אפסייד, מחיר היעד למניה עשוי להגיע גם ל-21 דולר, וזאת אם השקות המוצרים החדשים יהיו מוצלחות ומהירות מהצפוי - מה שיוביל לאפסייד בהכנסות וברווח הגולמי. במקרה כזה, מחיר היעד מבוסס על מכפיל 5.5, שהוא הרף העליון לחברות מהתחום. לעומת זאת, בתרחיש של דאונסייד, מחיר היעד הוא 12 דולר (נמוך מהמחיר הנוכחי). תרחיש כזה כולל סיכון להכנסות בשל עיכוב בהשקת מערכות חדשות, או שהמערכות האלה לא יצברו תאוצה בשוק.

מחלקת המחקר, ברקליס

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully