וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בפרטנר: המנכ"ל חיים רומנו פורש

גד פרץ

19.5.2015 / 14:14

לא ברור כרגע האם רומנו יישאר בקבוצת פרטנר - יחסיו עם היו"ר אדם צ'זנוף טובים, ובעבר הביע את רצונו לעסוק בנושאי אסטרטגיה. בנבנישתי מקבל את המושכות לידיו לאחר 8 חודשים שבהם שימש כמשנה למנכ"ל

מנכ"ל אל על חיים רומנו בוועידת ישראל לעסקים. אורי לנץ
חיים רומנו/אורי לנץ

חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר ( 901 +0.99% ) , פורש מתפקידו לאחר 3.5 שנים בתפקיד ובמקומו מתמנה איציק בנבנישתי - כך נודע ל"גלובס".

בנבנישתי משמש ב-8 החודשים האחרונים כמשנה למנכ"ל והוא הובא על ידי רומנו במטרה להחליפו בעתיד.

רומנו נכנס לתפקידו ב-2 באוקטובר 2011 לאחר שנענה לבקשתו של אילן בן-דב שהיה אז בעל השליטה בפרטנר. הוא החליף בתפקיד את יעקב גלברד. כעבור כשנה התחלפה הבעלות ובמקום בן-דב, נכנסה לחברה קבוצת סבן.

רומנו קיבל את החברה בתקופת שפל שלא הייתה זכורה בפרטנר, כאשר החברה נכנסה לעידן את התחרות בסלולר עם 9,000 עובדים, חובות אדירים, רשת ישנה ומערכות מידע שנדרשו לשדרוג משמעותי.

בנוסף, רומנו קיבל את 012 סמייל כחברה נפרדת שרק נרכשה על-ידי פרטנר, ובתוך כל זאת נדרש למזגה באופן מלא לתוך פרטנר.

היורש

במהלך תקופתו, שוק הסלולר נכנס לסחרחורת גדולה בעקבות התחרות מצד גולן והוט מובייל, ורווחי החברה הלכו וירדו כמו שקרה לכל החברות הוותיקות בשוק. בתוך זאת פרטנר הייתה הראשונה שהשיקה רשת דור רביעי והיא היום החברה היחידה בארץ שפרוסה עם 1,200 אתרי דור רביעי, ולמעשה הוחלפה כל הרשת והיא הפכה להיות הרשת המהירה ביותר בישראל. מצבת העובדים ירדה ל-3,500 עובדים וההוצאות התפעוליות ירדו במאות מיליוני שקלים.

רומנו עוזב את התפקיד ולא ברור כרגע האם הוא נשאר בסביבת פרטנר, לאור יחסיו הטובים עם היו"ר אדם צ'זנוף. בעבר הביע את רצונו לעסוק בנושאי אסטרטגיה, והוא גם הכין את כניסתה של פרטנר לתחום הטלוויזיה.

בנבנישתי שמחליף אותו מגיע לאחר שניהל את חברת בזק בינלאומי בהצלחה רבה. הוא בא עם ניסיון רב בשוק הקווי והבינלאומי ובשמונת החודשים ערך חפיפה עם רומנו תוך שהוא מקבל לידיו יותר ויותר סמכויות ניהול. בנבנישתי מכיר את קבוצת סבן מהתקופה שהם היו בעלי השליטה בבזק לפני שמכרו את אחזקותיהם לשאול אלוביץ', ומכאן ההערכה שהם רוחשים לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully