וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "אתן גיבוי מלא לרפורמה להורדת מחירי האינטרנט"

19.5.2015 / 15:51

משרד התקשורת: "רפורמת השוק הסיטונאי זכתה ותמשיך לזכות לגיבוי מלא ולתמיכה חד משמעית של ראש הממשלה, כחלק משורה ארוכה של מהלכים להורדת יוקר המחיה בישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש שרת ההגנה של גרמניה, ד"ר אורסולה פון דר ליין. מאי 2015. טלי מאייר
ראש הממשלה, בנימין נתניהו/טלי מאייר

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע היום (ג') כי בכוונתו להמשיך את רפורמת השוק הסיטונאי שאמורה להוריד את מחירי האינטרנט בישראל. "רפורמת השוק הסיטונאי תמשיך לזכות לגיבוי מלא ולתמיכה חד-משמעית שלי", אמר נתניהו. זאת, "כחלק משורה ארוכה של מהלכים להורדת יוקר המחיה במדינת ישראל".

ממשרד התקשורת,שבו מחזיק נתניהו כשר, נמסר כי "ראש הממשלה הוביל כראש ממשלה וכשר אוצר את הרפורמות הגדולות במשק הישראלי בשני העשורים האחרונים, והוא זה שפתח אותו לתחרות. כך גם בתחום התקשורת - נתניהו הוביל כראש ממשלה יחד עם שרי התקשורת: כחלון וארדן רפורמות מבניות שקידמו את התחרות בתחומי התקשורת הקווית, התקשורת הסלולארית, האינטרנט, השיחות הבינלאומיות, תשתיות התקשורת, רשות השידור ועוד.

"ראש הממשלה מתכוון להמשיך במדיניות זו בנחישות רבה גם במסגרת תפקידו כשר התקשורת. ראש הממשלה תומך ברפורמת השוק הסיטונאי, שקודמה בממשלתו הקודמת, וימשיך להוביל את הגברת התחרות והוזלת המחירים של שיחות הטלפון הקווי וחבילות האינטרנט הביתי המוצעות לציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully