וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט מערכות רוכשת חטיבה מנייס תמורת עד 157.9 מ' ד'

21.5.2015 / 9:26

עסקה בין 2 חברות מדד מעו"ף: אלביט מערכות רוכשת את חטיבת הסייבר והמודיעין של נייס

בצלאל מכליס. יחצ, גלובס
בצלאל מכליס/גלובס, יחצ

אלביט מערכות ( 32,000 +8.22% ) הודיעה היום (ה') כי חתמה על הסכם לרכישת חטיבת הסייבר והמודיעין של נייס ( 29,990 +16.24% ) בתמורה לסכום של עד 157.9 דולר, בכפוף למספר התאמות.

מתוך הסכום הכולל, 117.9 מיליון דולר ישולמו במזומן במועד השלמת העסקה, הצפוי להתרחש ברבעון השלישי של שנת 2015, בכפוף למספר תנאים. סכום נוסף, בהיקף של עד 40 מיליון דולר, ישולם בכפוף ומותנה בביצועים עסקיים עתידיים של החטיבה הנרכשת.

חטיבת הסייבר והמודיעין של נייס מציעה פתרונות המעניקים לכוחות אכיפת חוק וגופי מודיעין כלים ליצירת מודיעין מבוסס תקשורת. ההכנסות של החטיבה בשנת 2014 הסתכמו ברף הגבוה של עשרות מיליוני דולרים.

חטיבת הסייבר והמודיעין של נייס תירכש על ידי סייברביט, חברה בת של אלביט מערכות, שהוקמה לאחרונה במטרה לאחד את הפעילויות הקיימות של אלביט מערכות בתחומי מודיעין הסייבר והגנת הסייבר.

עדי דר, סמנכ"ל בכיר באלביט מערכות, מונה למנכ"ל סייברביט. עובדי חטיבת הסייבר והמודיעין של נייס יעברו לעבוד בסייברביט.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, אמר: "רכישת חטיבת הסייבר והמודיעין של נייס היא אבן דרך משמעותית באסטרטגיה שלנו למצב את פעילות הסייבר של אלביט מערכות כמובילה עולמית. נייס היא מובילה עולמית בתעשיית הסייבר המודיעיני ופעילויותיה העסקיות ויכולותיה משלימות את היכולות שלנו. הרכישה תאפשר לנו לספק ללקוחותינו פתרונות סייבר מובילים, מקצה לקצה". מכליס הוסיף: "אנו מקדמים בברכה את עובדי חטיבת הסייבר והמודיעין של נייס, הידועים ביכולותיהם הטכנולוגיות המתקדמות וניסיונם המבצעי. אני מאמין כי יכולותינו הטכנולוגיות המשולבות, נתמכות על ידי השקעה מתמשכת בתחום הסייבר ומיצוב מאוחד בשוק, יובילו את סייברביט להצלחה ולמובילות עולמית".

ברק עילם, מנכ"ל נייס, ציין כי "אנו גאים בהצלחתה רבת השנים של החטיבה. בעוד אנו ממשיכים במימוש האסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו, הגענו לצומת דרכים בה אנו מאמינים כי מכירת חטיבת המודיעין על מנת להתמקד בפעילות בעלת סינרגיה גדולה יותר עם ליבת העסקים שלנו, משרתת באופן מיטבי את צרכי החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully