וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

KFC מציגה: להשתמש בסמארטפון בלי ללקק את האצבעות

דנה נחום

21.5.2015 / 13:09

כנפי העוף אותן מציעה רשת קנטאקי פרייד צ'יקן לסועדיה אולי טעימות אך הן גם מלכלכות מאוד. הרשת מציגה מגש חדש שיפתור את הבעיה

סניף KFC בבייג'ינג. AP
סניף KFC בבייג'ינג/AP

רשת KFC העולמית מתגאה בטעם הנהדר של מוצריה אך מכירה גם בבעיה: אכילת הכנפיים מלכלכת ועלולה לפגום בסמארטפון אם ישתמש בו הסועד בזמן הארוחה. לכן השיקה הרשת בימים האחרונים מגש בעל מקלדת מובנית, המתחברת באמצעות בלוטות' לסלולרי של הסועד ובכך מאפשר לו להמשיך ולהשתמש במכשירו מבלי ללכלך את מסך הטלפון.

המקלדת, בעובי של 4 מ"מ בלבד, הושקה במסגרת קמפיין פרסומי של הרשת בגרמניה וכבר הצליחה ליצור באז מטורף בקרב לקוחות הרשת שרואים בהמצאה החדשה כפתרון מצוין המאפשר להם להמשיך ולהתכתב בזמן האכילה וזאת מבלי להשאיר סימני שמן על המכשיר הסלולרי.

זוהי אינה ההמצאה הטכנולוגית הראשונה שקיימת ברשתות המזון המהיר בעולם. חברות כמו מקדונלדס ובורגר קינג מפעילות אפליקציות המאפשרות לך לבצע את התשלום דרכן ואף מכווינות אותך לסניף הרשת הנמצא באזורך. עם זאת, אין ספק שהמקלדת מהווה עליית שלב בקדמה הטכנולוגית של תעשיית המזון המהיר. לצערם של מעריצי רשת KFC בארץ כמו גם חובבי הסמארטפונים, לא נראה כי הרשת מתכננת לעשות עלייה לישראל בזמן הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

dana_n@walla.net.il

  • עוד באותו נושא:
  • KFC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully