וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין לעבודה ידון שוב בפיטורי 24 מעובדי "ג'רוזלם פוסט"

חיים ביאור

25.9.2002 / 8:04

לפי הצעת פשרה שגיבש ביה"ד, מכתבי הפיטורים יימשכו חזרה, ונציגי ההנהלה וההסתדרות יקיימו מו"מ על תנאי הפרישה ורשימת המפוטרים



בית הדין האזורי לעבודה בירושלים ישוב וידון בימים הקרובים בבקשת ההסתדרות במרחב ירושלים להוציא צו מניעה נגד פיטוריהם של 24 עובדי דפוס בעיתון "ג'רוזלם פוסט". לפני שבועיים השהה שופט ביה"ד לעבודה אייל אברהמי, את תוקפם של מכתבי הפיטורים שהוצאו לעובדים. לפי הצעת פשרה שגיבש אברהמי, בהסכמת שני הצדדים, מכתבי הפיטורים שנמסרו לעובדים בסוף אוגוסט האחרון יימשכו חזרה, ונציגי ההנהלה וההסתדרות יקיימו מו"מ בנוגע לתנאי הפרישה ולרשימת העובדים שיפוטרו.



במו"מ שהתקיים מאז בין נציג ההסתדרות, אהרן חנו, ויו"ר ועד העובדים, משה מלכה, לבין מנכ"ל "ג'רוזלם פוסט", תום רוז, והמשנה למנכ"ל מרק זימן, לא הושגה הסכמה על המספר הסופי של המפוטרים, אף שההסתדרות הביעה נכונות לפיטורי חלק מהעובדים. כמו כן נותרה בעינה המחלוקת בין הצדדים בעניין דרישת ההסתדרות לתשלום פיצויים מוגדלים, לאחר שרוז וזימן הבהירו כי העיתון נתון במצוקת מזומנים. לפיכך, ההכרעה בסוגיית פיטורי 24 העובדים עומדת לשוב לביה"ד לעבודה.



הנהלת "ג'רוזלם פוסט" המיוצגת על ידי משרד עוה"ד הרצוג, פוקס נאמן, טוענת כי העובדים המיועדים לפיטורים אינם חיוניים, וכי היא זקוקה לגמישות ניהולית בעקבות ההפסדים שצבר העיתון. עוד היא אומרת כי אם לא יפוטרו העובדים, ייאלץ העיתון לבצע קיצוצים במערכת ובמנהלה - מהלך העלול לפגוע בתפקודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully